Eiffel Tower

רובע 3 בפריז – הרובע השלישי בפריז

גלו את ההיסטוריה, התרבות והפנינים הנסתרות של הרובע השלישי בפריז, רובע תוסס והיסטורי המציע שילוב ייחודי של קסם מהעולם הישן ותוסס מודרני.

הקדמה: לב פריז – הרובע השלישי

הרובע השלישי, הממוקם בלב פריז, הוא רובע תוסס ואקלקטי המשלב בצורה מושלמת את הישן עם החדש. המכונה לה מארה, אזור זה משופע בהיסטוריה והפך לשכונה אופנתית עם מורשת תרבותית עשירה. זהו ביתם של כמה מציוני הדרך, המוזיאונים והשווקים האייקוניים ביותר של העיר, מה שהופך אותו ליעד שחובה לבקר בו לכל מי שחוקר את פריז. הרובע ה-3 גובל בנהר הסיין מדרום וברובעים ה-4, ה-10 וה-11 מצפון, מזרח ומערב, בהתאמה.

רובע זה מתהדר בקסם ייחודי שמייחד אותו משאר חלקי פריז. הרחובות הצרים, הסמטאות המרוצפות והארכיטקטורה היפה שלה מסיעים את המבקרים אחורה בזמן, בעוד שהבוטיקים הטרנדיים, הגלריות לאמנות ובתי הקפה מספקים הצצה לחיים הפריזאיים המודרניים. הרובע השלישי הוא ביתם של כמה מהמוזיאונים המפורסמים ביותר של העיר, כולל מוזיאון פיקאסו והמוזיאון לאמנות והיסטוריה יהודית. זה גם ביתם של כיכר דה ווז' ההיסטורית, הכיכר העתיקה ביותר בפריז, שראשיתה במאה ה-17.

הרובע השלישי הוא מרכז לאופנה ועיצוב, כאשר רובע Haut-Marais פופולרי במיוחד בקרב חובבי אופנה. כאן תמצאו בוטיקים אופנתיים, חנויות מעצבים וחנויות קונספט, המציעות חווית קניות ייחודית. הרובע הוא גם ביתם של כמה מהשווקים המפורסמים ביותר של העיר, כולל שוק Enfants Rouges, שהוא גן עדן לאוהבי אוכל.

אבל הרובע השלישי הוא לא רק היסטוריה ותרבות. יש בו גם סצנת חיי לילה תוססת, עם שפע של ברים, מועדונים ומסעדות לבחירה. האוכלוסייה המגוונת של הרובע מבטיחה שהמבקרים יוכלו להתפנק במגוון רחב של מאכלים, ממאכלים צרפתיים מסורתיים ועד למאכלים בינלאומיים.

רחוב הומה ברובע השלישי, המציג את השילוב של ארכיטקטורה היסטורית ומודרנית
רחוב הומה ברובע השלישי, המציג את השילוב של ארכיטקטורה היסטורית ומודרנית

טיול בהיסטוריה: מה מייחד את הרובע השלישי?

הרובע השלישי הוא רובע הנטוע עמוק בהיסטוריה ובתרבות. טיול ברחובותיה הוא כמו מסע אחורה בזמן, כשאתה מגלה את שרידי העבר העשיר של העיר. השילוב הייחודי של הרובע בין ארכיטקטורה ישנה וחדשה בולט במיוחד, כאשר מבנים מימי הביניים עומדים זה לצד זה עם מבנים מודרניים. הניגוד הזה בין הישן לחדש הוא אחד הדברים שהופכים את הרובע השלישי לכל כך ייחודי.

אחד מציוני הדרך הבולטים ברובע הוא ה-Place des Vosges ההיסטורי, שנבנה בתחילת המאה ה-17 בתקופת שלטונו של המלך לואי ה-13. הכיכר היפה הזו מוקפת בבנייני לבנים ואבן אלגנטיים, כל אחד עם היסטוריה ואופי משלו. בפלאס דה ווז' נמצא גם מוזיאון ויקטור הוגו, המוקדש לחייו וליצירתו של הסופר הצרפתי המפורסם.

נקודת ציון נוספת ששווה לחקור היא Carreau du Temple, שהוא שוק מקורה משופץ שראשיתו במאה ה-19. מבנה ברזל וזכוכית יפהפה זה מהווה כעת מרכז לאירועי תרבות ותערוכות ומקום פופולרי עבור מקומיים ותיירים כאחד.

ברובע ה-3 נמצא גם המוזיאון לאמנויות ואומנות, שהוא אחד המוזיאונים העתיקים והגדולים מסוגו באירופה. במוזיאון יש אוסף נרחב של חפצים וחפצים המציגים את ההיסטוריה של המדע, הטכנולוגיה והתעשייה.

אבל לא רק ציוני הדרך הופכים את הרובע השלישי לייחודי. גם הרחובות והסמטאות הצרים של הרובע משופעים בהיסטוריה, ורבים מהם מתוארכים למאות שנים. כשתטיילו ברובע, תגלו חצרות נסתרות, כנסיות עתיקות ובוטיקים מקסימים, שלכל אחד יש סיפור משלו.

לה מארה: שכונה טרנדית עם עבר עשיר

לה מארה היא שכונה אופנתית ברובע השלישי שיש לה היסטוריה עשירה עוד מימי הביניים. פעם אזור ביצות ביצתי, האזור נוקז במאה ה-12 והפך לחביב על האצולה הצרפתית. כיום, לה מארה ידועה בבוטיקים האופנתיים, הגלריות לאמנות ובתי הקפה האופנתיים שלה, אבל היא עדיין שומרת על הרבה מהקסם ההיסטורי שלה.

אחד המאפיינים הבולטים ביותר של לה מארה הוא הארכיטקטורה הייחודית שלו. הרחובות והסמטאות הצרים מרופדים באחוזות ובתי עיר אלגנטיים שראשיתם במאות ה-17 וה-18. מבנים אלו היו בעבר ביתם של האצולה העשירה של העיר ונשמרו בקפידה עד היום.

בנוסף לארכיטקטורה ההיסטורית שלה, לה מארה היא גם ביתם של כמה מהמוזיאונים הטובים ביותר של פריז. מוזיאון קרנבל מוקדש להיסטוריה של פריז ושוכן בשתי אחוזות מפוארות שראשונות במאות ה-16 וה-17. אוסף המוזיאון כולל הכל, מחפצים רומיים עתיקים ועד תצלומים מודרניים.

מוזיאון נוסף שחובה לבקר בו בלה מארה הוא מוזיאון פיקאסו הלאומי, שבו נמצא האוסף הגדול בעולם של יצירותיו של פיקאסו. המוזיאון שוכן באחוזה מהממת מהמאה ה-17 וכולל למעלה מ-5,000 יצירות של האמן המפורסם.

מלבד המוזיאונים והארכיטקטורה שלה, לה מארה ידועה גם בחיי הלילה התוססים שלה. השכונה היא ביתם של כמה מהברים והמועדונים הטובים ביותר של פריז, כמו גם סצנת הומואים משגשגת. Rue des Archives פופולרי במיוחד בקרב מקומיים ומבקרים כאחד, הודות לברים והמסעדות הרבים שבו.

לבסוף, שום טיול ל-Le Marais לא יהיה שלם ללא ביקור ב-Place des Vosges. הכיכר היפה הזו מוקפת באחוזות אלגנטיות והיא אחת הכיכרות העתיקות והיפות בפריז. זהו מקום פופולרי לפיקניקים, צפייה באנשים ולספוג את האווירה של השכונה המקסימה הזו.

אנשים נרגעים ונהנים מהאווירה בבית קפה אופנתי בלה מארה
אנשים נרגעים ונהנים מהאווירה בבית קפה אופנתי בלה מארה

"היכן אמנות פוגשת היסטוריה": מוזיאון פיקאסו

מוזיאון פיקאסו הוא אטרקציה שחובה לבקר בה ברובע השלישי של פריז. ממוקם ברובע המארה ההיסטורי, המוזיאון שוכן ב-Hôtel Salé, אחוזה מהממת מהמאה ה-17 ששוחזרה בקפידה כדי להציג את יצירותיו של פבלו פיקאסו.

אוסף המוזיאון כולל למעלה מ-5,000 יצירות של האמן המפורסם, החל מציורים ורישומים ועד פסלים וקרמיקה. המבקרים יכולים לחקור את האבולוציה האמנותית של פיקאסו, מיצירותיו המוקדמות כסטודנט ועד ליצירותיו המאוחרות והניסיוניות יותר.

אחד משיאי המוזיאון הוא אוסף ספרי הסקיצות של פיקאסו, המציעים הצצה מרתקת לתהליך היצירה של האמן. המבקרים יכולים לראות כיצד הרעיונות של פיקאסו התפתחו עם הזמן ולקבל תחושה של המגוון המדהים של כישרונותיו האמנותיים.

כמו כן, מוצגות במוזיאון מספר תערוכות מתחלפות במהלך השנה, המציגות את יצירותיהם של אמנים אחרים שהושפעו מפיקסו או שעבדו בסגנון דומה. תערוכות אלו מציעות הזדמנות לחקור אמנים וסגנונות חדשים, כמו גם לקבל הבנה מעמיקה יותר של השפעתו של פיקאסו על עולם האמנות.

מלבד אוסף האמנות המרשים שלו, המוזיאון הוא גם דוגמה יפה לארכיטקטורה פריזאית. מלון סאלה נבנה במקור עבור איש עסקים עשיר במאה ה-17 ושוחזר בקפידה כדי להציג את המאפיינים ההיסטוריים שלו, כמו תבניות התקרה המורכבות שלו וגרם המדרגות המפואר.

התעמקו בתרבות היהודית: המוזיאון לאמנות והיסטוריה יהודית

ממוקם בלב רובע המארה, המוזיאון לאמנות והיסטוריה יהודית מציע למבקרים הזדמנות לחקור את ההיסטוריה והתרבות העשירה של העם היהודי. אוסף המוזיאון כולל למעלה מ-12,000 חפצים, החל מחפצים דתיים ויצירות אמנות ועד חפצים יומיומיים המספקים תובנה על החיים והמסורות היהודיות.

אחד משיאי המוזיאון הוא אוסף ספרי התורה העתיקים שבו, המוצגים בחדר מעוצב להפליא המשרה תחושה של בית כנסת מסורתי. המבקרים יכולים גם לראות מגוון חפצים דתיים אחרים, לרבות חנוכיות, מזוזות ושופרות, וכן יצירות אמנות המשקפות את החוויה היהודית לאורך ההיסטוריה.

המוזיאון כולל גם תערוכות החוקרים את ההיסטוריה של קהילות יהודיות ברחבי העולם, מאירופה דרך צפון אפריקה ועד המזרח התיכון. תערוכות אלו מספקות הצצה מרתקת לגיוון התרבות היהודית ולאתגרים העומדים בפני העם היהודי לאורך ההיסטוריה.

בנוסף לאוסף הקבוע שלו, המוזיאון לאמנות והיסטוריה יהודית מארח גם תערוכות מתחלפות הבוחנות מגוון נושאים הקשורים לתרבות והיסטוריה יהודית. התערוכות האחרונות התמקדו בנושאים כמו המטבח היהודי, אופנה יהודית ותפקידן של נשים יהודיות בחברה.

תערוכה בתוך המוזיאון לאמנות והיסטוריה יהודית המציגה את המורשת התרבותית העשירה
תערוכה בתוך המוזיאון לאמנות והיסטוריה יהודית המציגה את המורשת התרבותית העשירה

אופנה ועיצוב: רובע Haut-Marais

רובע Haut-Marais, הידוע גם כ-Upper Marais, הוא שכונה תוססת ברובע השלישי שהפכה למרכז לאופנה ועיצוב בפריז. אזור אופנתי זה הוא ביתם של מגוון בוטיקים של מעצבים, חנויות קונספט וגלריות אמנות המושכות אליו חובבי אופנה וחובבי אמנות מרחבי העולם.

אחד היעדים הפופולריים ביותר ב-Haut-Marais הוא חנות הקונספט Merci, חלל רחב ידיים שמוכר הכל, החל מבגדים ואביזרים ועד למוצרי בית ורהיטים. החנות כוללת מבחר מוצרים שנקבע בקפידה של כמה מהמעצבים המובילים בעולם, כמו גם בית קפה נעים שבו הקונים יכולים להירגע ולהתחדש.

למי שמחפש ביגוד ייחודי ומסוגנן, ה-Haut-Marais הוא ביתם של מגוון רחב של בוטיקים המציעים ביגוד ואקססוריז של מעצבים מתפתחים. כמה מהבוטיקים הפופולריים ביותר באזור כוללים את The Broken Arm, חנות קונספט מינימליסטית הכוללת בגדים ואביזרים של מעצבים מבוססים ומתפתחים, ו-Center Commercial, בוטיק שמתמחה באופנה בת קיימא וידידותית לסביבה.

בנוסף לאופנה, ה-Haut-Marais הוא גם מרכז לעיצוב, עם מגוון של גלריות ואולמות תצוגה המציגים את עבודתם של מעצבים מבוססים ומתפתחים כאחד. אחד היעדים הפופולריים ביותר הוא גלריה S. Bensimon, גלריה ואולם תצוגה הכוללים עבודות של כמה מהמעצבים העכשוויים המובילים בצרפת.

נווה מדבר ירוק: The Square du Temple

Square du Temple הוא נווה מדבר ירוק שליו בלב הרובע השלישי ההומה. הפארק הציבורי היפה הזה הוא יעד פופולרי הן עבור המקומיים והן עבור תיירים, המציע מפלט שליו מהרחובות העמוסים של פריז. הפארק נקרא על שם מקדש האבירים הטמפלרים הסמוך, שנהרס במהלך המהפכה הצרפתית.

Square du Temple כולל מגוון של עצים, שיחים ופרחים, מה שהופך אותו למקום יפהפה להירגע וליהנות מהיופי הטבעי של פריז. הפארק הוא ביתם של מספר מזרקות, כמו גם בריכה גדולה המשמשת בית לברווזים, ברבורים ועופות מים אחרים.

הפארק הוא גם ביתם של כמה פסלים ויצירות אמנות, כולל פסלו של שארל פורייה, פילוסוף ותאורטיקן חברתי צרפתי. בנוסף, ה-Square du Temple כולל מספר מגרשי משחקים ואזורי ספורט, מה שהופך אותו ליעד מצוין עבור משפחות עם ילדים.

אחד המאפיינים הפופולריים ביותר של Square du Temple הוא גן הוורדים היפהפה, הכולל מגוון ורדים בצבעים ובגדלים שונים. גן הוורדים הוא יעד פופולרי עבור צלמים, כמו גם עבור זוגות המחפשים מקום רומנטי להירגע וליהנות מהיופי של פריז.

לאורך כל השנה, ה-Square du Temple מארח מגוון אירועים ופעילויות, כולל קונצרטים, תערוכות אמנות והקרנות סרטים בחוץ. במהלך חודשי הקיץ, הפארק הוא גם ביתו של שוק אוכל חיצוני פופולרי, בו המבקרים יכולים לטעום מגוון של מאכלים טעימים מהמטבח הצרפתי.

משפחות נהנות מיום שטוף שמש בכיכר דו טמפל הציורית
משפחות נהנות מיום שטוף שמש בכיכר דו טמפל הציורית

לטייל ברחובות: הקסם של Rue de Bretagne

Rue de Bretagne הוא אחד הרחובות המקסימים ביותר ברובע ה-3 והוא יעד פופולרי בקרב מקומיים ותיירים כאחד. הרחוב ההומה הזה רצוף במגוון חנויות, בתי קפה ומסעדות, מה שהופך אותו למקום נהדר לבלות בו אחר צהריים או ערב.

כשתטיילו במורד Rue de Bretagne, תבחינו במגוון סגנונות אדריכליים, ממבנים פריזאיים קלאסיים ועד עיצובים מודרניים יותר. הרחוב הוא ביתם של כמה נקודות ציון היסטוריות, כולל כנסיית סנט-אליזבת מהמאה ה-17 והארונדיזמנט מאירי דו 3, ניאו-רנסנס.

אחד מנקודות השיא של Rue de Bretagne הוא דוכני האוכל והשווקים הרבים שלו, כולל ה-Marche des Enfants Rouges המפורסם. השוק התוסס הזה הוא אחד העתיקים ביותר בפריז והוא מקום נהדר לטעום מגוון של מאכלים טעימים מהמטבח הצרפתי, כולל תוצרת טרייה, בשרים, גבינות ומוצרי מאפה.

Rue de Bretagne הוא גם ביתם של מספר חנויות בוטיק וחנויות מיוחדות, לרבות חנויות בגדי וינטג', מאפיות מלאכותיות וחנויות אוכל גורמה. בין אם אתם מחפשים מזכרות ייחודיות או פינוקים טעימים לקחת הביתה, בטוח תמצאו משהו מיוחד ב-Rue de Bretagne.

כשאתם חוקרים את הרחוב, הקפידו לשים לב לאמנות הרחוב התוססת וציורי הקיר הצבעוניים המעטרים רבים מהבניינים. יצירות אמנות אלו מוסיפות לקסם ולאופי של הרחוב, והופכות אותו ליעד ייחודי באמת בלב פריז.

הלב של הגסטרונומיה הצרפתית: שוק Enfants Rouges

ממוקם בלב רובע המארה, ה-Marche des Enfants Rouges הוא אחד השווקים העתיקים והמפורסמים ביותר בפריז. שמו של השוק, שמתורגם ל"שוק הילדים האדומים", נובע מכך שהוא הוקם במקור במאה ה-16 כבית יתומים לילדים שהיו לבושים באדום. כיום, השוק הוא מרכז הומה של פעילות, מלא בספקים המוכרים מגוון רחב של תוצרת טרייה, בשרים, גבינות ושאר פינוקי גורמה.

כשאתם משוטטים בשוק, תופתעו מהתצוגה הצבעונית של פירות וירקות טריים, הניחוחות המפתים של לחם ומאפים טריים שנאפו טריים, וממגוון הגבינות והבשרים המוצעים. בין אם אתם מחפשים מעדנים צרפתיים מסורתיים כמו כבד אווז ואסקרגו, או מאכלים אקזוטיים יותר כמו תבלינים מרוקאיים וסושי יפני, תמצאו הכל ב-Marche des Enfants Rouges.

אחד הדברים הטובים ביותר בשוק הוא ההזדמנות ליצור אינטראקציה עם הספקים עצמם, שרבים מהם הם מומחי מזון נלהבים להוטים לחלוק את הידע והמומחיות שלהם עם המבקרים. בין אם אתם מחפשים רעיונות למתכונים, טיפים לבישול או פשוט שיחה ידידותית, הספקים ב- Marché des Enfants Rouges תמיד שמחים להיענות.

בנוסף לדוכני האוכל, השוק כולל גם כמה בתי קפה ומסעדות נעימים בהם תוכלו לשבת וליהנות מארוחה או כוס קפה. ממסעדות ביסטרו צרפתיות מסורתיות ועד מסעדות בינלאומיות אופנתיות, יש משהו שיתאים לכל טעם ותקציב ב-Marche des Enfants Rouges.

מגוון צבעוני של תוצרת טרייה בשוק ההומה Enfants Rouges
מגוון צבעוני של תוצרת טרייה בשוק ההומה Enfants Rouges

האם אתה יכול לעמוד בפיתוי המתוק של מאפים ושוקולדים?

אם יש לך שן מתוק, אז הרובע השלישי הוא המקום המושלם לפנק את התשוקות שלך. ממאפים נמסים בפה ועד שוקולדים עשירים ודקדנטיים, הרובע הזה הוא גן עדן של ממש לאוהבי כל דבר מתוק.

אחת מהקונדיטוריות האייקוניות ביותר באזור היא מאפיית פויליין המפורסמת, שמגישה לחם ומאפים טריים מאז 1932. הפריט החתום שלהם הוא ה-pain Poilâne, לחם מחמצת כפרי העשוי מקמח טחון באבן ואפוי. בתנור עצים. אבל המאפייה מציעה גם מגוון רחב של פינוקים מתוקים אחרים, כולל קרואסונים חמאתיים, מאפים מתקלפים ועוגות עשירות וצפופות.

יעד נוסף שחובה לבקר בו לאוהבי המתוקים הוא חנות השוקולד ז'אק ג'נין. השוקולטייר עטור הפרסים הזה מפורסם בזכות השוקולדים המעולים שלו בעבודת יד, המגיעים במגוון טעמים ומרקמים. משוקולד חלב חלק וקרמי ועד שוקולד מריר עז ומריר, יש משהו שיתאים לכל טעם בז'אק ז'נין.

אם אתם מחפשים משהו קצת יותר אופטימי, פנו לבוטיק הגחמני של השף קונדיטור סיריל ליניאק. כאן תמצאו מגוון ססגוני של ממתקים שובבים, כולל מקרונים בכל צבעי הקשת, קייק פופס גחמני, ואפילו חטיפים מלוחים כמו פופקורן ותפוצ'יפס מצופים בשוקולד.

לבסוף, שום טיול לרובע השלישי לא יהיה שלם ללא ביקור באחת מחנויות הגלידות הרבות במלאכה באזור. מטעמים קלאסיים כמו וניל ושוקולד ועד להצעות אקזוטיות יותר כמו לבנדר ותה ירוק מאצ'ה, תמצאו מגוון רחב של פינוקים טעימים ומרעננים שיצננו אתכם ביום פריזאי חם.

לילה לזכור: חיי הלילה התוססים של הרובע השלישי

כשהשמש שוקעת, הרובע השלישי מתעורר לחיים עם סצנת חיי לילה תוססת שבטוח תשאיר אותך עם זיכרונות שיחזיקו מעמד לכל החיים. בין אם אתם מחפשים בר יין נעים, מועדון לילה תוסס, או בר גג אופנתי עם נופים מדהימים של העיר, לרובע הזה יש מה להציע לכל סוג של ינשוף לילה.

אחד היעדים הפופולריים ביותר לחיי לילה באזור הוא Carreau du Temple, שוק מקורה משופץ המארח מגוון אירועי תרבות והופעות. מקונצרטים ומסיבות ריקודים ועד הקרנות סרטים ותערוכות אמנות, תמיד קורה משהו במרכז התרבותי הדינמי הזה.

לערב אינטימי יותר, פנו לאחד מבריי היין הנעימים של הרובע, כמו לה בל הורטנס או לה מרי סלסט. כאן תוכלו לטעום כמה מהיינות והקוקטיילים המשובחים בעיר תוך כדי הנאה מחברת חברים או מפגש עם אנשים חדשים בסביבה רגועה ומסבירת פנים.

אם יש לך מצב רוח למשהו קצת יותר אופטימי, בדוק את אחד ממועדוני הלילה הרבים של האזור, כמו Le Perchoir או Les Bains. הנקודות החמות האופנתיות הללו מציעות אווירה תוססת, פעימות מפעימות ושפע של הזדמנויות לרקוד כל הלילה.

לחוויה בלתי נשכחת באמת, לכו לראש מרכז פומפידו, שם תמצאו את Georges, בר על הגג עם נוף עוצר נשימה של העיר. ללגום קוקטייל או כוס שמפניה תוך כדי הפנורמה המדהימה של קו הרקיע של פריז וליהנות מחברתם של חברים או אהובים.

קבוצת חברים נהנית מבילוי לילי בבר אופנתי ברובע השלישי
קבוצת חברים נהנית מבילוי לילי בבר אופנתי ברובע השלישי

אוצרות נסתרים: גלה את אבני החן הפחות מוכרות של המחוז

בעוד שהרובע השלישי הוא ביתם של אטרקציות ידועות רבות, יש גם הרבה פנינים נסתרות שמחכות להתגלות על ידי מטיילים חסרי פחד. ממוזיאונים סמויים ועד לגנים נסתרים, לא חסרות הפתעות ברובע התוסס הזה.

אחד האוצרות החבויים המסקרנים ביותר באזור הוא מוזיאון ה-Chasse et de la Nature, מוזיאון המוקדש לציד ולטבע. המוזיאון המוזר הזה, החבוי ברחוב שקט, כולל אוסף אקלקטי של אמנות, פחלוץ וחפצים החוקרים את היחסים המורכבים בין בני האדם לעולם הטבע.

אם אתם מחפשים מפלט שליו מההמולה של העיר, פנו אל ג'רדין אנה פרנק, גן נסתר החבוי מאחורי מרכז פומפידו. נווה מדבר שליו זה כולל בריכה שלווה, מגוון של צמחים ואווירה שלווה המושלמת להירגע ולהירגע.

אוצר נסתר נוסף ברובע הוא Passage de l'Ancre, מעבר מקורה מקסים המשמש בית למגוון חנויות ובוטיקים אקלקטיים. כאן תוכלו לחפש מתנות ייחודיות, עתיקות ועוד ממצאים מיוחדים במינם תוך כדי הנאה מהאווירה המקסימה של פנינה נסתרת זו.

להצצה אל ההיסטוריה העשירה של הרובע, פנו אל Hôtel de Soubise, אחוזה מהממת מהמאה ה-18 שכיום נמצאת הארכיון הלאומי. כאן תוכלו לחקור את חללי הפנים המפוארים של האחוזה וללמוד עוד על ההיסטוריה של צרפת והמחוז.

לבסוף, אל תחמיצו את ההזדמנות לבקר ב-Marche des Enfants Rouges, שוק נסתר שהוא אחד השווקים המכוסים העתיקים ביותר בפריז. כאן תוכלו לטעום מגוון מאכלים טעימים מרחבי העולם, לחפש תוצרת טרייה ולספוג את האווירה התוססת של פנינה נסתרת ייחודית זו.

מסקנה: שילוב שובה לב של ישן וחדש

לסיכום, הרובע השלישי הוא שילוב שובה לב של ישן וחדש, עם היסטוריה עשירה ותרבות עכשווית תוססת. מהרחובות המקסימים של לה מארה ועד לבוטיקים האופנתיים של רובע Haut-Marais, ברובע הזה יש משהו לכולם.

בין אם אתם חוקרים את ציוני הדרך ההיסטוריים של הרובע או מגלים את פניני החן הנסתרות שלו, בטוח שתהיו מוקסמים מהאופי והקסם הייחודיים של השכונה התוססת הזו. עם השילוב האקלקטי של מוזיאונים, שווקים ואטרקציות אחרות, תמיד יש משהו חדש לגלות ברובע השלישי.

נוף פנורמי של הרובע השלישי, לוכד את השילוב הייחודי שלו של קסם מהעולם הישן ותוסס מודרני
נוף פנורמי של הרובע השלישי, לוכד את השילוב הייחודי שלו של קסם מהעולם הישן ותוסס מודרני

מקומות לביקור ברובע השלישי בפריז:

שםסוגתאריך בנייהמחיר
פלאס דה ווז'כיכר היסטורית1612חינם
לה מארהשכונההמאה ה 17חינם
מוזיאון פיקאסומוזיאון198514.00 € (כ-63.30 ₪)
תעלת סן מרטיןתעלה1825חינם

משורשיו ההיסטוריים ועד לאטרקציות המודרניות שלו, הרובע השלישי בפריז מציע חוויה מגוונת ומעשירה למקומיים ולתיירים כאחד. אל תחמיצו את ההזדמנות לחקור את הרובע הכובש הזה בעת ביקור בעיר האורות.

רוצה לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בדיסני מתחילה כאן

מחכים לך בפייסבוק!

דילוג לתוכן