Eiffel Tower

רובע 6 בפריז – הרובע השישי בפריז

גלה את הקסם והאלגנטיות של הרובע ה-6 בפריז, רובע עשיר בהיסטוריה, אמנות ואווירה תוססת שמושך אליו מקומיים ותיירים כאחד.

הקדמה: לב האלגנטיות הפריזאית

ממוקם על הגדה השמאלית של נהר הסיין, הרובע ה-6 הוא אחת השכונות האייקוניות והנחשקות ביותר בפריז. הרובע ה-6, הידוע בארכיטקטורה האלגנטית שלו, ברחובות המקסימים ובסצינת התרבות התוססת שלו, הוא התגלמות אמיתית של סגנון ותחכום פריזאי. מבתי הקפה והמסעדות ההומים ועד לגלריות האמנות והמוזיאונים המפורסמים בעולם, לרובע הזה יש מה להציע לכולם. אין זה פלא שהרובע השישי מכונה לעתים קרובות לב האלגנטיות הפריזאית, ומושך אליו מקומיים ומבקרים כאחד עם הקסם והפיתוי הייחודיים שלו. בין אם אתם מחפשים חופשה רומנטית או הרפתקה תרבותית, הרובע ה-6 הוא היעד המושלם לחוות את המיטב של פריז.

נוף פנורמי של הרובע ה-6, המציג את הארכיטקטורה המדהימה שלו
נוף פנורמי של הרובע ה-6, המציג את הארכיטקטורה המדהימה שלו

היסטוריה עשירה: איך הרובע השישי הפך לאיקוני כל כך?

לרובע ה-6 יש היסטוריה עשירה ומרתקת שתרמה משמעותית למעמדו האיקוני. להלן כמה גורמים מרכזיים שעיצבו את המחוז במהלך השנים:

  • 1. מרכז לאינטלקטואלים:
    במאות ה-19 וה-20, הרובע ה-6 היה מרכז לאינטלקטואלים, סופרים ואמנים. דמויות מפורסמות כמו ארנסט המינגווי, ג'יימס ג'ויס ופאבלו פיקאסו בילו ברובע זה, ותרמו למוניטין שלו כמרכז תרבותי. בתי הקפה וחנויות הספרים של סן-ז'רמן-דה-פרה הפכו למקומות מפגש עבור האינטלקטואלים הללו, וביצעו את המוניטין של הרובע כמרכז למוחות יצירתיים.

  • 2. מורשת מלכותית:
    ברובע ה-6 נמצא ארמון וגני לוקסמבורג היפהפיים, שנבנו במאה ה-17 עבור מארי דה מדיצ'י, אלמנתו של המלך הנרי הרביעי. מאז שימש הארמון כמקום מגורים של מלכים צרפתים שונים וכיום הוא ביתו של הסנאט הצרפתי. הגנים המקיפים את הארמון פתוחים לציבור ונשארים מקום מועדף על פריזאים ומבקרים כאחד.

  • 3. פנינה אדריכלית:
    הרובע ה-6 מתהדר בכמה מהארכיטקטורות היפות והאייקוניות ביותר בפריז. ברובע שוכנת כנסיית Saint-Sulpice המפורסמת, שהיא הכנסייה השנייה בגודלה בפריז אחרי נוטרדאם. מבנים בולטים נוספים באזור כוללים את Odéon-Théâtre de l'Europe, שהוא תיאטרון היסטורי שאירח הצגות ומופעים מפורסמים רבים לאורך השנים.

סן ז'רמן דה פרה: שכונה אגדית

סן ז'רמן דה פרה היא שכונה אגדית הממוקמת ברובע ה-6, וזו אחת השכונות המפורסמות והאהובות בפריז. הנה כמה סיבות לכך:

  • 1. אווירה בוהמית:
    סן ז'רמן דה פרה ידועה באווירה הבוהמית שלה, שמשכה אליה אמנים ואנשי רוח במשך עשרות שנים. האזור הוא ביתם של גלריות אמנות רבות, חנויות ספרים ובתי קפה, שכבר מזמן אוספים מקומות למוחות יצירתיים. אתה עדיין יכול להרגיש את האנרגיה האמנותית באוויר כשאתה הולך ברחובות הצרים של השכונה.

  • 2. נקודות ציון היסטוריות:
    סן ז'רמן דה פרה היא גם ביתם של מספר נקודות ציון היסטוריות ששווה ביקור. מנזר סן ז'רמן דה פרה, למשל, היא כנסייה יפהפייה מהמאה ה-11 שהיא אחת העתיקות בפריז. לכנסייה היסטוריה עשירה והיא שרדה מלחמות ומהפכות רבות. ציוני דרך בולטים נוספים באזור כוללים את Café de Flore ו-Les Deux Magots, שני בתי קפה מפורסמים שאירחו סופרים ואמנים מפורסמים רבים לאורך השנים.

  • 3. קניות וסעודה:
    סן ז'רמן דה פרה היא גם מקום נהדר לעשות בו שופינג וסעודה. השכונה היא ביתם של בוטיקים יוקרתיים רבים, כמו גם חנויות ושווקים זולים יותר. אתה יכול למצוא הכל מבגדי מעצבים ועד ספרים עתיקים ויצירות אמנות. מבחינת אוכל, יש הרבה מסעדות ובתי קפה נהדרים באזור, החל ממסעדות ביסטרו צרפתיות מסורתיות ועד למטבח בינלאומי.

סצנת רחוב תוססת בשכונת סן ז'רמן, מלאה בחנויות ובתי קפה
סצנת רחוב תוססת בשכונת סן ז'רמן, מלאה בחנויות ובתי קפה

"עיר האמנים": מי חי ועבד ברובע השישי?

לרובע ה-6 יש היסטוריה עשירה של משיכת אמנים ואינטלקטואלים, מה שזיכה אותו בכינוי "עיר האמנים". סופרים, ציירים ומוזיקאים מפורסמים רבים חיו ופעלו באזור זה לאורך השנים, והטביעו את חותמם על המורשת התרבותית של השכונה. אחד האמנים המפורסמים ביותר הקשורים לרובע ה-6 הוא פבלו פיקאסו, שחי ופעל באזור בתחילת המאה ה-20. אמנים בולטים נוספים שחיו באזור כוללים את ז'אן פול סארטר, סימון דה בובואר וארנסט המינגווי.

המורשת האמנותית של השכונה נראית עד היום, עם גלריות אמנות וסטודיו רבים הממוקמים באזור. מוזיאון דלקרואה, למשל, הוא מוזיאון המוקדש ליצירתו של הצייר יוג'ין דלקרואה, שחי ופעל ברובע ה-6 במהלך המאה ה-19. במוזיאון מוצגות רבות מיצירותיו של דלקרואה, כמו גם יצירות של אמנים אחרים באותה תקופה.

בנוסף לאמנים חזותיים, הרובע ה-6 שימש גם ביתם של מוזיקאים רבים במהלך השנים. סצנת הג'אז בסן-ז'רמן-דה-פרה, במיוחד, הייתה מפורסמת באמצע המאה ה-20, ומשכה אליה מוזיקאים כמו מיילס דייויס, דיוק אלינגטון וסידני בצ'ט. מועדוני הג'אז ובתי הקפה באזור עדיין נותנים כבוד למורשת הזו היום, עם הופעות מוזיקה חיה וג'אם סשנים שמתקיימים באופן קבוע.

הרובע ה-6 שימש גם מוקד לפעילות ספרותית, עם סופרים מפורסמים רבים שמתמקמים באזור. סימון דה בובואר וז'אן פול סארטר, למשל, היו חלק מקבוצה של סופרים ואינטלקטואלים שפקדו את בתי הקפה וחנויות הספרים של סן ז'רמן דה פרה באמצע המאה ה-20. סופרים מפורסמים נוספים הקשורים לאזור כוללים את ארנסט המינגווי, ג'יימס ג'ויס וסמואל בקט.

ארמון לוקסמבורג והגנים: נווה מדבר מלכותי בעיר

ארמון וגני לוקסמבורג הם יעד חובה לביקור ברובע ה-6 של פריז. הארמון המדהים הזה נבנה בתחילת המאה ה-17 עבור מארי דה מדיצ'י, אלמנתו של המלך הנרי הרביעי, ושימש כמעון למלוכים צרפתים ולאחר מכן כמקום מפגש של הסנאט הצרפתי. כיום, הוא פתוח לציבור לסיורים ובו מוזיאון לוקסמבורג, המציג תערוכות אמנות זמניות.

הארמון מוקף בגני לוקסמבורג, נווה מדבר מוריק בלב העיר. הגנים המדהימים הללו עוצבו במאה ה-17 וכוללים מגוון רחב של עצים, פרחים ופסלים. המבקרים יכולים לטייל בגנים וליהנות מהאווירה השלווה, או להירגע על אחד מהספסלים או הכיסאות הרבים הפזורים ברחבי הפארק.

אחד המאפיינים הפופולריים ביותר של גני לוקסמבורג הוא הבריכה הגדולה, שבה יכולים המבקרים לשכור סירות צעצוע כדי לשוט על פני המים. הבריכה היא גם ביתם של מגוון ברווזים ועופות מים אחרים, מה שהופך אותה למקום מצוין לצפייה בציפורים.

הגנים הם גם ביתם של מספר מזרקות יפהפיות, כולל Fontaine de Médicis, שהוזמנה על ידי מארי דה מדיצ'י בעצמה. המזרקה המדהימה הזו כוללת פסל של האלה Polyhymnia, והיא מקום פופולרי לתמונות.

מבט מהאוויר של ארמון לוקסמבורג והגנים השופעים שלו
מבט מהאוויר של ארמון לוקסמבורג והגנים השופעים שלו

מרכז לחינוך: מוסדות יוקרתיים באזור

הרובע ה-6 של פריז ידוע גם במוסדות החינוך היוקרתיים שלו. האזור הוא ביתם של מספר אוניברסיטאות ידועות, בתי ספר תיכוניים ומרכזי מחקר, מה שהופך אותו למרכז למצוינות אקדמית.

אחד המוסדות המפורסמים באזור הוא הסורבון, אוניברסיטה היסטורית שראשיתה במאה ה-13. כיום, הסורבון היא חלק מהמערכת הגדולה יותר של אוניברסיטת פריז ומציעה מגוון רחב של תוכניות לתואר ראשון ושני. לאוניברסיטה היסטוריה עשירה והיא שימשה ביתם של בוגרים בולטים רבים, כולל מארי קירי וסימון דה בובואר.

מוסד בולט נוסף באזור הוא ה-École des Beaux-Arts, בית ספר לאמנות יוקרתי שהפיק כמה מהאמנים המפורסמים בעולם. בית הספר נוסד בשנת 1648 ומאז הוא ביתם של תלמידים מוכשרים רבים, ביניהם אדגר דגה ואוגוסט רודן.

בנוסף למוסדות אלו, ברובע השישי נמצאים גם מספר מרכזי מחקר וצוותי חשיבה. המכון פסטר, למשל, הוא מרכז מחקר בעל שם עולמי המוקדש לחקר מחלות זיהומיות. המרכז נוסד בשנת 1887 ומאז גילה תגליות חשובות רבות בתחום המיקרוביולוגיה.

באזור יש גם מספר בתי ספר תיכוניים, כולל ה-Lycée Saint-Louis ו-Lycée Fénelon, שניהם ידועים בקפדנות האקדמית ובסטנדרטים הגבוהים שלהם. מוסדות אלה מושכים סטודנטים מכל רחבי העולם, מה שהופך את הרובע השישי למרכז בינלאומי באמת לחינוך.

גן עדן לקונים: מה אפשר למצוא ברובע השישי?

הרובע ה-6 של פריז הוא גן עדן לקונים, המציע מגוון רחב של בוטיקים וחנויות מיוחדות. בין אם אתם מחפשים אופנה יוקרתית, ממצאי וינטג' או מוצרים אומנותיים, באזור הזה יש משהו לכולם.

אחד מיעדי הקניות המפורסמים ביותר ברובע השישי הוא Le Bon Marché, חנות כלבו היסטורית שראשיתה בשנת 1838. החנות ידועה באופנה היוקרתית ובמוצרי היוקרה שלה, כמו גם באולם האוכל המפורסם שלה La Grande Epicerie , המציעה מגוון רחב של מוצרי גורמה.

למי שמחפש ממצאי וינטג', האזור שסביב Rue de Rennes הוא ביקור חובה. רחוב זה רצוף בחנויות בגדי וינטג', חנויות עתיקות וחנויות ספרים יד שנייה, מה שהופך אותו לחביב המקומיים והתיירים כאחד.

אם אתם מעוניינים במוצרים מלאכותיים, הקפידו לבדוק את Marché Saint-Germain, שוק מקורה שראשיתו במאה ה-19. כאן תמצאו מגוון רחב של מוצרי מזון מיוחדים, כמו גם מלאכת יד ומתנות בעבודת יד.

למי שמחפש מזכרות מסורתיות יותר, האזור שמסביב לגני לוקסמבורג הוא ביתם של מספר חנויות מזכרות המוכרות כל דבר, החל מגלויות ועד למחזיקי מפתחות של מגדל אייפל. אמנם החנויות האלה יכולות להיות מתוירות, אבל הן גם יכולות להיות מקום מצוין לאסוף מזכרת מהזמן שלך בפריז.

רחוב אופנתי ברובע ה-6 שלאורכו בוטיקים יוקרתיים
רחוב אופנתי ברובע ה-6 שלאורכו בוטיקים יוקרתיים

בתי קפה ומסעדות: היכן תוכלו לטעום את המעדנים הפריזאיים הטובים ביותר?

הרובע ה-6 של פריז הוא ביתם של כמה מבתי הקפה והמסעדות הטובים ביותר בעיר, המציעים מגוון רחב של מעדנים פריזאיים שבטוח ישמחו את בלוטות הטעם שלכם. בין אם אתם במצב רוח של קרואסון וקפה או ארוחה צרפתית מרובת מנות, בשכונה הזו יש משהו לכולם.

  • 1. מטבח צרפתי מסורתי:
    למי שמחפש לחוות את המטבח הצרפתי הקלאסי, ישנן מספר מסעדות ברובע ה-6 שבטוח יספקו. אחת האפשרויות הפופולריות היא Le Comptoir du Relais, ביסטרו נעים שידוע במאכלים הצרפתיים הדשנים שלו. בחירה מצוינת נוספת היא L'Atelier de Joël Robuchon, המציעה טוויסט מודרני על המטבח הצרפתי המסורתי.

  • 2. בתי קפה ומאפיות:
    אף טיול לפריז אינו שלם בלי ביקור בבית קפה או מאפייה מקומיים, וברובע השישי יש הרבה מה לבחור. אחת האפשרויות הפופולריות היא Café de Flore, בית קפה היסטורי שהיה אהוב על אמנים ואינטלקטואלים כבר יותר ממאה שנה. בחירה מצוינת נוספת היא Poilâne, מאפייה מפורסמת שידועה בלחם ובמאפים הטעימים שלה.

  • 3. מטבח בינלאומי:
    אם בא לכם משהו אחר מלבד המטבח הצרפתי, יש גם מספר מסעדות בינלאומיות ברובע השישי. אחת האפשרויות הפופולריות היא Semilla, מסעדה בהשראה ים תיכונית המציעה מגוון של צלחות קטנות ומנות משותפות. אופציה נהדרת נוספת היא Chez Omar, מסעדה מרוקאית שידועה בזכות הטאג'ינים והקוסקוס שלה.

גלריות אומנות ומוזיאונים: אוצר תרבותי

הרובע ה-6 הוא אוצר תרבותי, עם מגוון רחב של גלריות אמנות ומוזיאונים המציגים יצירות היסטוריות ועכשוויות כאחד. אחד המוזיאונים המפורסמים באזור הוא מוזיאון ד'אורסיי, השוכן בתחנת רכבת מהממת לשעבר וכולל אוסף מרשים של אמנות אימפרסיוניסטית ופוסט-אימפרסיוניסטית. מוזיאון נהדר נוסף שכדאי לבקר בו הוא המוזיאון הלאומי של מויין א'ה (Musée National du Moyen Âge), שהוא ביתם של אוסף של אמנות וחפצים מימי הביניים.

בנוסף למוזיאונים, הרובע ה-6 מתהדר גם במספר גלריות אמנות המציגות את יצירותיהם של אמנים מבוססים ומתפתחים כאחד. גלריה פופולרית אחת היא Galerie Maeght, הידועה באוסף האמנות המודרנית והעכשווית שלה. אפשרות מצוינת נוספת היא גלרי דניאל טמפלון, המציגה מגוון יצירות של אמנים בינלאומיים.

למי שמתעניין בצילום, Fondation Henri Cartier-Bresson היא ביקור חובה. המוזיאון הקטן הזה מוקדש לחייו ולפועלו של אנרי קרטייה-ברסון, אחד הצלמים המשפיעים ביותר במאה ה-20. המוזיאון מציג מגוון של תמונות אייקוניות שלו, כמו גם של צלמים בולטים אחרים.

לחוויה תרבותית ייחודית באמת, מבקרים ברובע השישי יכולים גם לבדוק את חנות הספרים שייקספיר והחברה. חנות הספרים האיקונית הזו הייתה מועדפת על סופרים ואמנים במשך עשרות שנים, וידועה במבחר האקלקטי של ספרים ופינות קריאה נעימות.

תערוכת גלריה לאמנות ברובע, המציגה יצירות עכשוויות
תערוכת גלריה לאמנות ברובע, המציגה יצירות עכשוויות

האם הרובע השישי הוא מקום טוב למשפחות?

הרובע ה-6 ידוע באווירה המתוחכמת ובאטרקציות התרבותיות שלו, אבל האם הוא מקום טוב למשפחות? התשובה היא כן! למרות שזו אולי לא הבחירה הברורה ביותר עבור משפחות עם ילדים צעירים, יש הרבה סיבות לכך שהרובע השישי יכול להיות מקום נהדר לחיות בו או לבקר בו עם המשפחה שלך.

אחד המושכים הגדולים ביותר עבור משפחות הוא שפע הפארקים והגנים באזור. גני לוקסמבורג, במיוחד, הם יעד פופולרי למשפחות. הפארק מציע מגוון רחב של פעילויות, לרבות רכיבה על סוסי פוני, תיאטרון בובות ומגרש משחקים גדול. יש גם שפע של אזורים לפיקניקים והרפיה, מה שהופך אותו למקום מצוין ליום טיול משפחתי.

סיבה נוספת לכך שהרובע השישי הוא מקום טוב למשפחות היא קרבתו לכמה מהמוזיאונים והאטרקציות המובילות של העיר. מוזיאון ד'אורסיי, למשל, הוא מקום נהדר לקחת בו ילדים גדולים יותר שמתעניינים באמנות ובהיסטוריה. הז'רדן דה פלנטס (Jardin des Plantes), שהוא ביתם של גן בוטני ומוזיאון להיסטוריה של הטבע, הוא עוד אפשרות מצוינת למשפחות.

לבסוף, הרובע ה-6 הוא ביתם של מספר בתי ספר יוקרתיים, מה שהופך אותו למקום מצוין לגדל משפחה. ה-Lycée Saint-Louis וה-Lycée Montaigne ממוקמים שניהם באזור, ומציעים חינוך ברמה הגבוהה ביותר לתלמידים בכל הגילאים.

חיי לילה ב-6: מה קורה אחרי שהשמש שוקעת?

כשהשמש שוקעת מעל הרובע השישי, השכונה מתעוררת לחיים עם סצנת חיי לילה תוססת. מברי קוקטיילים אופנתיים ועד מקומות מוזיקה תוססים, יש משהו לכולם אחרי רדת החשיכה בחלק הזה של פריז.

אחד המקומות האיקוניים ביותר לחיי לילה ברובע השישי הוא קפה דה פלורה. בית הקפה ההיסטורי הזה היה מקום מפגש לאמנים, סופרים ואינטלקטואלים במשך דורות, ועדיין יש בו אווירה תוססת היום. קחו משקה וספגו את האווירה של המוסד הפריזאי האייקוני הזה.

למי שמעדיף אווירה מודרנית יותר, יש שפע של ברים ומועדונים אופנתיים לבחירה ברובע השישי. לה מונטנה היא נקודה פופולרית עבור פריזאים צעירים ואופנתיים, בעוד ש-Le Bar du Marché ידוע בקוקטיילים היצירתיים והאווירה התוססת שלו.

אוהבי מוזיקה ימצאו הרבה מה ליהנות גם ברובע השישי. בית הקפה הג'אז מונפרנס מארח הופעות ג'אז חיות מספר לילות בשבוע, בעוד ש-La Comedie-Française הוא מקום נהדר לתפוס הצגה או קונצרט.

אם אתם מחפשים ערב רגוע יותר, יש שפע של ברי יין נעימים ובראסרי לבחירה ברובע השישי. Le Comptoir du Relais הוא מקום פופולרי למטבח צרפתי מסורתי, בעוד Le Verre Volé ידוע ברשימת היינות הנרחבת והאווירה הנינוחה שלו.

בר תוסס ברובע השישי, שוקק חיי לילה
בר תוסס ברובע השישי, שוקק חיי לילה

התניידות: כיצד לנווט ברובע השישי?

הניווט ברובע ה-6 קל יחסית, מכיוון שהוא מקושר היטב בתחבורה ציבורית והוא גם אזור שניתן לטייל בו. השכונה מוגשת על ידי מספר תחנות מטרו, כולל סן ז'רמן דה פרה, מאבילון ואודאון, המספקות גישה נוחה לחלקים אחרים של העיר.

אם אתם מעדיפים לנסוע באוטובוס, ישנם מספר מסלולים העוברים ברובע ה-6, כולל 63, 86 ו-87. מוניות זמינות גם כן, למרות שהן עשויות להיות די יקרות בהשוואה לאמצעי תחבורה אחרים.

אחת הדרכים הטובות ביותר לחקור את הרובע ה-6 היא ברגל. השכונה מלאה ברחובות מקסימים וסמטאות נסתרות שעדיף לגלות ברגל. ההליכה גם מאפשרת לכם לחזות בנקודות הציון ההיסטוריות הרבות של השכונה, כמו ארמון לוקסמבורג והגנים, בקצב שלכם.

אם אתם מחפשים דרך ידידותית יותר לסביבה, תוכלו גם לשכור אופניים או להשתמש באחד מהקורקינטים החשמליים הרבים של העיר. ישנן מספר חברות להשכרת אופניים באזור, ביניהן Vélib' ו-Lime, המספקות אפשרויות תחבורה משתלמות ונוחות.

למי שמעדיף קצב נינוח יותר, שיט בסירה על הסיין היא דרך מצוינת לראות את העיר מנקודת מבט אחרת. באזור פועלות מספר חברות טיולי סירות, המציעות סיורים מודרכים בנקודות הציון והאטרקציות הרבות של העיר.

מסקנה: חוויה פריזאית בלתי נשכחת

הרובע ה-6 בפריז הוא שכונה שבאמת מגלמת את האלגנטיות והקסם של עיר האור. מציוני הדרך ההיסטוריים ואוצרות התרבות שלה ועד בתי הקפה והחנויות ההומים שלה, יש משהו לכולם בשכונה האייקונית הזו.

בין אם אתם מבקרים בפעם הראשונה בפריז או מטיילים ותיקים, הרובע ה-6 הוא יעד חובה. עם ההיסטוריה העשירה, התרבות התוססת והארכיטקטורה המדהימה שלו, הוא מציע חוויה פריזאית ייחודית ובלתי נשכחת שבטוח תשאיר רושם מתמשך.

אז אם אתם מתכננים טיול לפריז, הקפידו לכלול את הרובע ה-6 במסלול הטיול שלכם. בין אם אתם מבלים את ימיכם בחקר המראות והאטרקציות הרבות של השכונה או פשוט לספוג את האווירה בבית קפה על המדרכה, בוודאי תתאהבו בפינה הקסומה הזו של פריז.

ברובע השישי, תגלו עולם של אמנות, אופנה, מטבח ותרבות שלא דומה לשום מקום אחר על פני כדור הארץ. מסן-ז'רמן-דה-פרה האגדי ועד לארמון וגני לוקסמבורג המפוארים, כל פינה בשכונה זו משופעת בהיסטוריה ויופי.

קולאז' של רגעים בלתי נשכחים וציוני דרך מהרובע השישי
קולאז' של רגעים בלתי נשכחים וציוני דרך מהרובע השישי

רובע 6 בפריז:

מקוםאטרקציותעלות ממוצעת של ארוחהמזג אוויר אופייני
רובע 6 בפריזJardin du Luxembourg, Musée de Cluny, מגדל אייפל25€ (כ-106.25 ₪)קיץ מתון וחורף קר
רובע 6 בפריזCafé de Flore, Saint-Germain-des-Prés, הקטקומבות של פריז45€ (כ-189.25 ₪)מעיינות גשומים וסתיו מתון
רובע 6 בפריזשייקספיר והחברה, תיאטרון אודאון, פונט דה אמנויות35€ (כ-147.25 ₪)קיץ חם וחורף מתון
רובע 6 בפריזLa Tour Montparnasse, Musée d'Orsay, Jardin des Plantes30€ (כ-126.00 ₪)קיץ מתון וחורף מושלג

הרובע ה-6 הוא יעד חובה לביקור בפריז, המציע שילוב מושלם של היסטוריה, אמנות, תרבות וחיים מודרניים, מה שהופך אותו לחוויה בלתי נשכחת עבור כל מי שמגיע לחקור אותו.

רוצה לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בדיסני מתחילה כאן

מחכים לך בפייסבוק!

דילוג לתוכן