Eiffel Tower

רובע 8 בפריז – הרובע השמיני בפריז

גלו את ההיסטוריה העשירה, האטרקציות התרבותיות וסגנון החיים היוקרתי של הרובע ה-8 בפריז, רובע שמתהדר בכמה מנקודות הציון האייקוניות ביותר של העיר.

הקדמה: לב האלגנטיות הפריזאית

הרובע ה-8 בפריז מכונה לרוב הלב של האלגנטיות הפריזאית, ולא בכדי. רובע זה הוא ביתם של כמה מנקודות הציון האייקוניות ביותר של העיר, כולל השאנז אליזה המפורסם, שער הניצחון וארמון האליזה. זהו מקום שבו היסטוריה ומודרניות משתלבות בצורה חלקה, שבו מותגי יוקרה ובוטיקים של מעצבים יושבים זה לצד זה עם מוזיאונים ומרחבים ירוקים.

בהליכה ברובע ה-8, תרגישו כאילו הובלתם לזמן ולמקום אחר, מוקף בארכיטקטורת האוסמן מדהימה ובזוהר של הבל אפוק. השדרות הרחבות ורחובות עצי העצים הם חלומו של צלם, עם נופים מדהימים ופנינים נסתרות בכל פינה.

אבל הרובע ה-8 הוא יותר מסתם פנים יפות – הוא גם מרכז של תרבות, עסקים ופוליטיקה. זה המקום שבו תמצאו כמה מהמוזיאונים היוקרתיים ביותר של פריז, כמו הגראנד פאלה והפטיט פאלה, כמו גם את שדרת מונטן המפורסמת, הידועה בבוטיקים האופנה היוקרתיים שלה.

בין אם אתה חובב היסטוריה, חובב אופנה, או פשוט מחפש לספוג את האווירה של פריז, לרובע ה-8 יש מה להציע לכולם. מהשפע של השאנז אליזה ועד השלווה של פארק מונסו, רובע זה הוא שיקוף אמיתי של המורשת התרבותית העשירה של העיר ושל האווירה המודרנית והקוסמופוליטית שלה.

נוף מרהיב של הרובע ה-8, המציג את הארכיטקטורה היפה שלו ואת הרחובות ההומים
נוף מרהיב של הרובע ה-8, המציג את הארכיטקטורה היפה שלו ואת הרחובות ההומים

השאנז אליזה: "השדרה היפה בעולם"

השאנז אליזה היא ללא ספק אחת השדרות המפורסמות בעולם, הידועה ביופיה, היוקרה והיוקרה שלה. קטע כביש זה נמשך לאורך 1.9 קילומטרים מכיכר הקונקורד לשער הניצחון, והוא רצוף בכמה מציוני הדרך האיקוניים ביותר בפריז.

  • ציוני דרך איקוניים:
    השאנז אליזה הוא ביתם של כמה מנקודות הציון המפורסמות ביותר של פריז, כולל שער הניצחון, פלאס דה לה קונקורד והגראנד פאלה. השדרה עצמה היא גם מראה לעין, עם המדרכות הרחבות, העצים המטופחים להפליא והמזרקות היפות.

  • קניות יוקרה:
    השאנז אליזה ידוע גם בזכות הקניות היוקרתיות שלו, עם מגוון מותגי יוקרה ובוטיקים של מעצבים לאורך השדרה. מלואי ויטון ושאנל ועד לקרטייה ודיור, זה המקום ללכת אליו אם אתם מחפשים להתפנק עם טיפול קמעונאי רציני.

  • בתי קפה ומסעדות:
    אבל השאנז אליזה הוא לא רק קניות וטיולים – זה גם מקום נהדר לנשנש או לשתות. יש שפע של בתי קפה ומסעדות לאורך השדרה, החל ממסעדות ביסטרו נינוחות ועד למוסדות בעלי כוכבי מישלן. בין אם אתה במצב רוח לקפה מהיר או לארוחה נינוחה, בטוח תמצא משהו שיתאים לטעם שלך.

שער הניצחון: סמל לגאווה צרפתית

שער הניצחון הוא אחד מציוני הדרך המוכרים ביותר בפריז וסמל לגאווה צרפתית. ממוקם בקצה המערבי של השאנז אליזה, אנדרטה איקונית זו נבנתה בתחילת המאה ה-19 כדי להנציח את הניצחונות של הצבא הצרפתי.

בגובה של 50 מטרים, שער הניצחון הוא מראה מרשים לעין. הגילופים והפסלים המורכבים שלו מתארים את הניצחונות הצבאיים של צרפת, כולל קרב אוסטרליץ וקרב ינה.

אבל שער הניצחון הוא לא רק אנדרטה לניצחונות צבאיים – הוא גם סמל לאחדות צרפתית ולגאווה לאומית. הלהבה הנצחית שבוערת בבסיס האנדרטה היא מחווה לחיילים שמתו במלחמת העולם הראשונה, וקבר החייל האלמוני הוא תזכורת לקורבנות שהקריבו כל מי שלחמו למען צרפת.

המבקרים בשער הניצחון יכולים לטפס לראש האנדרטה עבור נופים מדהימים של פריז. מפלטפורמת התצפית, תוכלו לראות את מגדל אייפל, מוזיאון הלובר ועוד נקודות ציון מפורסמות רבות.

שער הניצחון הוא גם אתר חשוב לחגיגות ואירועים לאומיים. מדי שנה ב-14 ביולי, יום הבסטיליה, מתקיים מצעד צבאי לאורך השאנז אליזה, כאשר שער הניצחון הוא המרכז.

שער הניצחון האיקוני, ניצב גבוה בקצה השאנז אליזה
שער הניצחון האיקוני, ניצב גבוה בקצה השאנז אליזה

קניות יוקרה: גן עדן לאוהבי אופנה?

הרובע השמיני בפריז הוא גן עדן לאוהבי אופנה, כאשר כאן ממוקמים כמה ממותגי האופנה היוקרתיים בעולם. מאופנת עילית ועד מוכנה ללבישה, ברובע ה-8 יש הכל. רחוב הקניות המפורסם ביותר באזור הוא שדרת מונטן, הידועה בבוטיקים היוקרתיים ובתי האופנה היוקרתיים שלה.

אחד מבתי האופנה האייקוניים ביותר ברובע ה-8 הוא כריסטיאן דיור, שיש לה חנות דגל בשדרת מונטן. החנות מציגה את הקולקציות האחרונות של המותג, כולל בגדים מוכנים ללבישה, אקססוריז ומוצרי קוסמטיקה. מותגי יוקרה אחרים שיש להם נוכחות בשדרת מונטן כוללים את שאנל, לואי ויטון ופראדה.

הרובע ה-8 הוא גם ביתם של כמה מחנויות הכלבו היוקרתיות ביותר בפריז. גלרי לאפייט שאנז אליזה הוא ביקור חובה עבור חובבי אופנה, עם הארכיטקטורה המדהימה בסגנון ארט דקו, אוספי אופנה נרחבים ומרפסת גג פנורמית המציעה נופים עוצרי נשימה של העיר.

למי שמחפש משהו קצת יותר ייחודי, ברובע ה-8 יש כמה חנויות וינטג' ועתיקות. אחד המפורסמים שבהם הוא דידייה לודו, המתמחה באופנת עילית וינטג' משנות ה-20 ועד שנות ה-90. החנות הוצגה במספר מגזיני אופנה והיא אהובה על סלבריטאים ומקורבים לאופנה.

בנוסף לאופנה, הרובע ה-8 ידוע גם בחנויות התכשיטים והשעונים היוקרתיים שלו. כיכר ונדום היא ביתם של כמה ממותגי התכשיטים היוקרתיים בעולם, כולל קרטייה, ואן קליף אנד ארפלס ובוצ'רון.

אמנות ותרבות: חקר המוזיאונים הטובים ביותר של פריז

הרובע השמיני בפריז הוא ביתם של כמה מהמוזיאונים הטובים ביותר בעיר, המציגים מגוון רחב של אמנות ותרבות. המוזיאון המפורסם ביותר באזור הוא מוזיאון הלובר, בו שוכנים כמה מיצירות האמנות המפורסמות בעולם, ביניהן המונה ליזה והוונוס דה מילו. הלובר הוא ביקור חובה לכל מי שמתעניין באמנות והיסטוריה.

מוזיאון פופולרי נוסף ברובע ה-8 הוא מוזיאון Jacquemart-André, הממוקם באחוזה מהממת מהמאה ה-19. המוזיאון כולל אוסף מרשים של חפצי אמנות וחפצי נוי, כולל יצירות של רמברנדט, פרגונרד ובוצ'ר. המוזיאון מארח גם תערוכות מתחלפות לאורך כל השנה.

למי שמתעניין באמנות מודרנית ועכשווית, המוזיאון לאמנות מודרנית דה לה ויל דה פריז הוא ביקור חובה. המוזיאון כולל אוסף נרחב של אמנות מהמאות ה-20 וה-21, כולל יצירות של פיקאסו, מאטיס וורהול. המוזיאון מארח גם תערוכות ואירועים מתחלפים לאורך כל השנה.

הפטיט פאלה הוא מוזיאון נוסף שכדאי לבקר בו ברובע ה-8. המוזיאון כולל אוסף מגוון של אמנות וחפצים, כולל ציורים, פסלים ואומנויות דקורטיביות, מימי קדם ועד ימינו. הבניין עצמו הוא גם יצירת אמנות, עם ארכיטקטורה ארט נובו מדהימה וגן יפהפה.

לבסוף, מוזיאון ניסים דה קמונדו הוא פנינה נסתרת ברובע ה-8. המוזיאון ממוקם באחוזה יפהפייה וכולל אוסף מרשים של אומנויות דקורטיביות ורהיטים מהמאה ה-18. המוזיאון הוא מחווה לחייה ולטעמיה של משפחת קמונדו, שהיו חברים בולטים בקהילה היהודית בפריז.

מבקרים שמתפעלים מהאמנות במוזיאון הגראנד פאלה או הפטיט פאלה
מבקרים שמתפעלים מהאמנות במוזיאון הגראנד פאלה או הפטיט פאלה

אדריכלות האוסמן: הליכה בזמן

הרובע השמיני בפריז מפורסם בארכיטקטורת האוסמן שלו, המאופיינת בשדרות מפוארות, חזיתות ניאו-קלאסיות וגבהי בניין אחידים. סגנון אדריכלות זה זכה לפופולריות של הברון האוסמן במהלך אמצע המאה ה-19, כאשר הוטלה עליו המשימה על ידי נפוליאון השלישי לחדש וליפות את פריז.

טיול ברובע השמיני הוא כמו מסע בזמן, כאשר כל בניין מספר סיפור ייחודי על העבר של העיר. השדרות הרחבות, כמו שדרת השאנז אליזה ו-Rue du Faubourg Saint-Honoré, נועדו ליצור תחושת פתיחות והדר, בעוד שגבהי הבניין האחידים הבטיחו שכל בניין יהיה מרשים באותה מידה.

אחד המבנים האיקוניים ביותר ברובע השמיני הוא פאלה גרנייה, הידוע גם בשם האופרה גרנייה. בית האופרה המפואר הזה נבנה בסוף המאה ה-19 ומהווה דוגמה מדהימה לארכיטקטורת האוסמן, עם החזית המעוטרת, גרם המדרגות המפואר וחללי הפנים המפוארים שלו.

בניין בולט נוסף ברובע השמיני הוא שער הניצחון, שהוזמן על ידי נפוליאון בונפרטה כדי לחגוג את ניצחונותיו הצבאיים. הקשת היא דוגמה מדהימה לארכיטקטורה ניאו-קלאסית, עם גילופים ותבליטים מורכבים המתארים סצנות ממסעותיו של נפוליאון.

מבנים בולטים נוספים ברובע השמיני כוללים את ארמון האליזה, שהוא מעונו הרשמי של נשיא הרפובליקה הצרפתית, ואת מלון דה קריון, שהוא אחד המלונות המפוארים בעיר.

אוכל משובח: לטעום את מיטב המטבח הצרפתי

הרובע השמיני בפריז הוא ביתם של כמה ממסעדות האוכל הטובות ביותר בעיר, המציעות מגוון רחב של מאכלים מהמטבח הצרפתי, מקלאסיקות מסורתיות ועד לפרשנויות מודרניות. השכונה היא גן עדן לאוהבי אוכל ולאניני טעם כאחד, עם מגוון מסעדות, ביסטרו ובראסרי עם כוכבי מישלן לבחירה.

אחת המסעדות המפורסמות ביותר ברובע השמיני היא Le Cinq, הממוקמת במלון Four Seasons George V. מסעדה זו בעלת שלושה כוכבי מישלן מציעה חוויה גסטרונומית שאין כמותה, עם תפריט שמשתנה עם עונות השנה וכולל את הטריים ביותר. מרכיבים משווקים מקומיים.

למי שמחפש חווית אוכל צרפתית מסורתית יותר, בראסרי לוריין הוא ביקור חובה. הבראסרי המפורסם הזה מגיש מנות צרפתיות קלאסיות מאז 1875 והוא אהוב על המקומיים והתיירים כאחד בגלל האווירה הנעימה והאוכל הטעים שלו.

לטעימה מהמטבח הצרפתי המודרני, פנו לאפיקור, הממוקם במלון לה בריסטול פריז. מסעדה זו בעלת שלושה כוכבי מישלן ידועה במנות ההמצאתיות וההצגה המדהימה שלה, כמו גם ברשימת היינות הנרחבת שלה הכוללת כמה מהיינות הצרפתיים הטובים ביותר.

אם אתם מחפשים משהו קצת יותר צנוע, ברובע השמיני יש גם מגוון של ביסטרו ובתי קפה המגישים ארוחה פשוטה אך טעימה. Café Constant הוא מקום פופולרי לארוחת צהריים או ערב נינוחה, עם תפריט הכולל מנות צרפתיות קלאסיות כגון אסקרגו וסטייק צ'יפס.

ארוחת גורמה טעימה במסעדת מישלן
ארוחת גורמה טעימה במסעדת מישלן

ארמון אליזה: מעון נשיאי צרפת

ארמון האליזה, הממוקם ברובע השמיני של פריז, הוא מעונו הרשמי של נשיא צרפת. הארמון שנבנה במקור במאה ה-18 כבית מגורים פרטי למרקיזה דה פומפדור, נרכש מאוחר יותר על ידי ממשלת צרפת ושימש כמעון הנשיאותי מאז 1848.

ארמון האליזה הוא אחד המבנים החשובים בצרפת, לא רק כמעונו של הנשיא אלא גם כסמל לכוח ולהיסטוריה הפוליטית של צרפת. הארמון היווה מקום לאירועים פוליטיים ומשא ומתן חשובים רבים, כולל חתימות אמנה וביקורי מדינה.

המבקרים יכולים לערוך סיור מודרך בחדרים הציבוריים של הארמון, הכוללים את אולם קבלת הפנים המפואר, הסלון דורה ו-Salle des Fêtes, שם מתקיימים קבלות פנים וטקסים רשמיים. הגנים הנרחבים של הארמון פתוחים גם הם לציבור, ומציעים מפלט שליו מהמולת העיר.

ארמון האליזה שימש ביתם של נשיאים צרפתים מפורסמים רבים, כולל שארל דה גול, פרנסואה מיטראן וז'אק שיראק. הנשיא הנוכחי, עמנואל מקרון, מתגורר גם הוא בארמון עם משפחתו.

בעוד שהארמון משמש בעיקר כמעון לנשיא, הוא משמש גם כמקום לפגישות ואירועים פוליטיים חשובים. הדירות הפרטיות של הארמון שימשו לאירוח נכבדים זרים וראשי מדינות, וחצר הארמון שימשה מקום למסיבות עיתונאים רבות ולהודעות רשמיות.

ציוני דרך דתיים: צוואה לעושר הרוחני של העיר

הרובע השמיני הוא ביתם של כמה מציוני הדרך הדתיים המרשימים ביותר בפריז. האזור מהווה עדות לעושר הרוחני והמגוון של העיר, עם מגוון של מבנים דתיים שונים המייצגים את הדתות העיקריות של צרפת והעולם. מקתדרלות מפוארות ועד קפלות קטנות, הרובע השמיני מציע למבקרים הזדמנות לחקור את הלב הרוחני של פריז.

אחד מציוני הדרך הדתיים המפורסמים ביותר ברובע השמיני הוא כנסיית מדלן. נבנתה במאה ה-19, הכנסייה הניאו-קלאסית המדהימה הזו היא אחת הגדולות בפריז ומוקדשת למרי מגדלנה. הארכיטקטורה המרשימה והעיטור המעוטר הופכים אותה ליעד פופולרי בקרב תיירים ומקומיים כאחד.

ציון דרך דתי בולט נוסף ברובע השמיני הוא כנסיית סן אוגוסטין. הכנסייה הניאו-קלאסית המרשימה הזו נבנתה באמצע המאה ה-19 והיא מוקדשת לקדוש אוגוסטינוס מהיפו. החזית המפוארת שלו וקישוט הפנים המורכב הופכים אותו ליעד חובה לכל מי שמתעניין באדריכלות דתית.

הרובע השמיני הוא גם ביתם של מספר קפלות וכנסיות קטנות יותר, כולל Chapelle Expiatoire ו Chapelle Notre-Dame-de-Consolation. מבנים דתיים קטנים יותר אלה מציעים למבקרים הזדמנות לחוות את הצד האינטימי יותר של הרוחניות הפריזאית.

למי שמתעניין בדתות שאינן נוצריות, הרובע השמיני מציע גם הזדמנויות לחקור את הנוף הרוחני המגוון של העיר. המסגד הגדול של פריז, הממוקם ממש מחוץ לרובע השמיני, הוא דוגמה יפה לארכיטקטורה אסלאמית ומרכז של תרבות מוסלמית בפריז.

הרובע השמיני הוא גם ביתם של מספר בתי כנסת, ביניהם בית הכנסת דה לה ויקטואר ובית הכנסת דה לה רחוב נוטרדאם דה נצרת. המבנים היפים האלה מציעים למבקרים הזדמנות לחקור את ההיסטוריה והתרבות היהודית בפריז.

כנסיית מדלן ההיסטורית, פנינה ארכיטקטונית בלב הרובע
כנסיית מדלן ההיסטורית, פנינה ארכיטקטונית בלב הרובע

מרחבים ירוקים: נשימה של אוויר צח בעיר

הרובע השמיני הוא אולי אחד האזורים העמוסים והשוקקים ביותר של פריז, אבל הוא מציע גם שפע של שטחים ירוקים שבהם המבקרים יכולים להימלט מההמונים וליהנות משב רוח צח. מפארקים שלווים ועד גנים מפוארים, ברובע השמיני יש משהו לכולם.

אחד המרחבים הירוקים המפורסמים ביותר ברובע השמיני הוא פארק מונסו. פארק יפהפה זה ממוקם בלב האזור ומציע למבקרים הזדמנות להירגע ולהירגע באווירה שלווה. עם השבילים המפותלים, הגשרים המעוטרים והמזרקות היפות שלו, פארק מונסו הוא נווה מדבר אמיתי בלב העיר.

עוד שטח ירוק פופולרי ברובע השמיני הוא ז'רדן דה שאנז אליזה. גן מפואר זה ממוקם בקצה השאנז אליזה והוא ביתם של מגוון פסלים ומזרקות יפות. עם המדשאות המטופחות להפליא וערוגות הפרחים היפות שלו, ז'רדן דה שאנז אליזה הוא יעד פופולרי עבור מקומיים ומבקרים כאחד.

עבור אלה המעוניינים לחקור סביבה טבעית יותר, Bois de Boulogne ממוקם ממש מחוץ לרובע השמיני. פארק רחב ידיים זה משתרע על פני 2,000 דונם ומציע למבקרים הזדמנות לחקור יערות, אגמים וגנים יפים. עם השבילים המפותלים והנופים המדהימים שלו, ה-Bois de Boulogne הוא המקום המושלם להימלט מההמולה של העיר.

חיי לילה: חווה את פריז לאחר החשיכה

הרובע השמיני של פריז הוא לא רק מקום לאוכל משובח, קניות יוקרתיות וביקורי תרבות. כשהשמש שוקעת, האזור הופך למוקד של פעילות והתרגשות, עם שפע של אפשרויות למי שמחפש לחוות את פריז לאחר רדת החשיכה.

  • ברים ומועדונים:
    לילה בעיר
    הרובע השמיני הוא ביתם של מגוון ברים ומועדונים, הנותנים מענה לכל טעם וסגנון. מברים אופנתיים על הגג עם נופים מדהימים של העיר ועד למועדונים מחתרתיים עם מוזיקה חדשנית, באזור יש משהו לכולם. בין אם אתם מחפשים בילוי לילי מתוחכם או מסיבה פרועה, ברובע השמיני יש שפע של אפשרויות לבחירה.

  • מוזיקה חיה:
    The Sound of Paris
    עבור חובבי מוזיקה, הרובע השמיני הוא יעד שחובה לבקר בו. האזור הוא ביתם של מגוון מקומות המציעים הופעות מוזיקה חיה, ממועדוני ג'אז אינטימיים ועד אולמות קונצרטים מפוארים. בין אם אתם מחפשים לגלות כישרונות חדשים או ליהנות מהצלילים של אמנים אגדיים, ברובע השמיני יש הכל.

  • קברטים:
    מהות הבידור הפריזאי
    שום ביקור בפריז לא יהיה שלם בלי לחוות את הקסם הייחודי של מופע קברט. הרובע השמיני הוא ביתם של כמה מהקברטים המפורסמים ביותר של העיר, כולל המולן רוז' האייקוני. עם התלבושות המסנוורות, הכוריאוגרפיה המדהימה וההופעות הבלתי נשכחות שלהם, המופעים הללו הם עדות אמיתית למורשת התרבותית העשירה של העיר.

סצנת לילה תוססת בבר או מועדון אופנתיים ברובע ה-8
סצנת לילה תוססת בבר או מועדון אופנתיים ברובע ה-8

שוק הנדל"ן: השקעה ברובע ה-8

השקעה בשוק הנדל"ן של הרובע השמיני יכולה להיות הזדמנות מצוינת למי שמחפש לרכוש נכס באחד האזורים היוקרתיים של פריז. האזור ידוע בארכיטקטורה האוסמנית שלו, בניינים אלגנטיים ודירות מפוארות, מה שהופך אותו למיקום מבוקש מאוד עבור מקומיים וזרים כאחד.

מחירי הנכסים ברובע השמיני יכולים להשתנות מאוד, בהתאם למיקום, סוג הנכס ומצבו. לדוגמה, דירת סטודיו קטנה בשאנז אליזה יכולה לעלות מעל מיליון יורו, בעוד שדירה גדולה יותר ברחוב שקט יותר יכולה להיות משתלמת יותר.

אחד היתרונות של השקעה ברובע השמיני הוא הפוטנציאל לתשואות שכירות גבוהות. האזור פופולרי בקרב תיירים ונוסעים עסקיים, מה שהופך אותו למיקום אידיאלי להשכרה לטווח קצר. בנוסף, גולים ואנשים עשירים רבים בוחרים לשכור נכסים באזור, מה שיוצר ביקוש גבוה לנכסים להשכרה.

עם זאת, השקעה בנדל"ן ברובע השמיני יכולה להיות גם שוק מאתגר ותחרותי. מציאת הנכס הנכון במחיר הנכון יכולה להיות קשה, והשוק יכול להיות מושפע מגורמים כמו תנאים כלכליים ושינויים במדיניות הממשלה.

אם אתם שוקלים להשקיע בשוק הנדל"ן של הרובע השמיני, חשוב לעשות את המחקר ולבקש ייעוץ ממומחים בתחום. עבודה עם סוכן נדל"ן או יועץ מכובד יכולה לעזור לך לנווט בשוק ולמצוא את הזדמנויות ההשקעה הטובות ביותר.

מסקנה: החוויה הפריזאית המהותית

הרובע השמיני של פריז מציע למבקרים בו חוויה פריזאית מובהקת, עם שילוב של ציוני דרך איקוניים, מוזיאונים ברמה עולמית, קניות יוקרתיות ואוכל משובח. מהפאר של השאנז אליזה ועד לעושר התרבותי של מוזיאון ז'קמארט-אנדרה, יש משהו לכל טעם ועניין באזור התוסס הזה של העיר.

  • יופי אסתטי
    הארכיטקטורה האוסמנית המאפיינת חלק גדול מהרובע השמיני היא עדות ליופי האסתטי של פריז. השדרות הרחבות, המבנים האלגנטיים וההקפדה על הפרטים הקטנים יוצרים תחושת פאר ואלגנטיות הייחודית לאזור זה. הליכה ברחובות הרובע השמיני היא כמו מסע בזמן, כאשר כל בניין ואנדרטה מספרים סיפור על ההיסטוריה והתרבות העשירה של פריז.

  • העשרה תרבותית
    הרובע השמיני הוא ביתם של כמה מהמוזיאונים ומוסדות התרבות הטובים בעולם. מיצירות האמנות המדהימות במוזיאון ד'אורסיי ועד לתערוכות המרתקות בגראנד פאלה, המבקרים יכולים לטבול את עצמם במורשת התרבותית העשירה של פריז. האזור הוא גם ביתם של כמה תיאטראות ומופעים יוקרתיים, שבהם המבקרים יכולים ליהנות מהפקות אופרה, בלט ותיאטרון ברמה עולמית.

  • סגנון חיים יוקרתי
    למי שמחפש לטעום מסגנון החיים היוקרתי, הרובע השמיני מציע שפע של אפשרויות. האזור ידוע בזכות הקניות היוקרתיות שלו, עם בוטיקי מעצבים ומותגי יוקרה לאורך רחובות השאנז אליזה ושדרת מונטן הסמוכה. אוכל משובח הוא גם סימן ההיכר של האזור, עם מסעדות המציעות הכל, החל ממטבח צרפתי קלאסי ועד לטעמים בינלאומיים.

מונטאז' של תמונות לוכדות את תמצית הקסם והאלגנטיות של הרובע ה-8
מונטאז' של תמונות לוכדות את תמצית הקסם והאלגנטיות של הרובע ה-8

רובע 8 בפריז – הרובע השמיני בפריז:

ציון דרךמקוםמחיר משוערתיאור
שער הניצחוןכיכר שארל דה גול₪11.5שער הניצחון האיקוני ניצב במרכז כיכר שארל דה גול, והוא מחווה לחיילים שלחמו במהפכה הצרפתית ובמלחמות נפוליאון.
גראנד פאלהשדרת שאנז אליזה₪10.7הגראנד פאלה נבנה עבור תערוכת פריז של שנת 1900, וכיום הוא מרכז תרבות מרכזי, הכולל גלריות לאמנות ואירועי תרבות שונים.
ארמון אליזה55 Rue du Faubourg Saint-Honoré₪14.3ארמון האליזה הוא מעונו הרשמי של נשיא הרפובליקה הצרפתית. זוהי אחוזה גדולה ומפנקת הממוקמת בלב הרובע ה-8.
השאנז אליזהשדרת שאנז אליזה₪8.3השאנז אליזה הוא אחד הרחובות המפורסמים בעולם. זהו יעד תיירותי פופולרי ושדרת קניות, ביתם של חנויות מעצבים ומסעדות יוקרה.

לחוות את תמצית הקסם הפריזאי ברובע ה-8, רובע המציע שילוב מושלם של היסטוריה, תרבות ויוקרה מודרנית.

רוצה לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בדיסני מתחילה כאן

מחכים לך בפייסבוק!

דילוג לתוכן