Eiffel Tower

כרטיסים למגדל אייפל בלילה

להכנס למגדל אייפל בלילה? מדהים! בגלל שבחרתם בכרטיס לילי מגיע לכם גם שייט כלול במחיר הכרטיס!

ראה צד אחר של פריז מהמים בשייט לילי זה. התפעלו מהעיר וראו מראות איקוניים כמו נוטרדאם דה פריז ומגדל אייפל.

תפגשו את המארח שלכם ועלו על סירת נהר פנורמית לשייט של שעה מבסיס מגדל אייפל. תיהנו משירות הפועל כל 30 או 60 דקות, תלוי בעונה בשנה. אתה יכול גם לבחור להשתמש בכרטיס שלך בכל עת תוך שלושה חודשים מרגע הרכישה.

חסוך זמן וצא לביקור בהדרכה עצמית במגדל אייפל בלילה עם כרטיס כניסה זה. צפה על הנופים הפנורמיים של מונומנטים איקוניים, כגון נוטרדאם דה פריז והאובליסק המצרי בפלאס דה לה קונקורד.

הביקור בפסגת מגדל אייפל בלילה מציע חוויה ייחודית וקסומה, כאשר העיר פריז מתעוררת לחיים עם אורות מנצנצים, היוצרים אווירה רומנטית וקסומה. הנה מה שאתה צריך לדעת על ביקור בפסגת מגדל אייפל בלילה:

כרטיסים: קנה כרטיסי כניסה לפסגה באינטרנט או במשרד הכרטיסים של מגדל אייפל. מומלץ לקנות כרטיסים באינטרנט מראש כדי לחסוך זמן ולהימנע מתורים ארוכים. בעת רכישת הכרטיס, הקפד לבדוק את משבצות הזמן הזמינות לביקור הרצוי, שכן למגדל יש שעות פעילות ספציפיות המשתנות לאורך השנה.

נופים: נופי הלילה מהפסגה עוצרי נשימה, כאשר ציוני הדרך המוארים של פריז יוצרים פנורמה מדהימה. הניגוד בין החושך לאורות העיר מציע פרספקטיבה ייחודית השונה מביקורי היום.

אורות: מגדל אייפל עצמו מואר מדי ערב, עם מופע אורות נוצץ מיוחד למשך חמש דקות כל שעה בשעה עד 01:00. המחזה הזה מוסיף לקסם הביקור בפסגה בלילה.

זמן ותורים: ביקור במגדל אייפל בלילה עלול לגרום לזמני המתנה קצרים יותר בהשוואה לשעות היום, שכן נוטים להיות פחות מבקרים. עם זאת, זה יכול להשתנות בהתאם לעונה ולאירועים ספציפיים המתרחשים בעיר.

בטיחות ונגישות: מגדל אייפל בטוח לביקור בלילה, עם אמצעי אבטחה במקום ותאורה מתאימה. הפסגה נשארת נגישה למבקרים עם מוגבלות בניידות, מכיוון שמעליות מגיעות לפסגה. בדוק עם צוות מגדל אייפל או באתר האינטרנט שלהם לקבלת מידע מפורט על נגישות.

ביקור בפסגת מגדל אייפל בלילה הוא חוויה בלתי נשכחת, המציעה נופים שאין שני להם של עיר האורות המוארת. הקפידו לרכוש כרטיסים מראש ולבדוק את שעות הפעילות כדי לתכנן את הביקור בהתאם.

מגדל אייפל בלילה
מגדל אייפל בלילה

רוצה לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בדיסני מתחילה כאן

מחכים לך בפייסבוק!

דילוג לתוכן