Eiffel Tower

תורים במגדל אייפל – איך לדלג על התור למגדל אייפל?

גלה את הסודות לעקוף תורים ארוכים במגדל אייפל ולהפיק את המרב מהביקור שלך בנקודת ציון פריזאית איקונית זו.

הקדמה: מדוע התורים במגדל אייפל נראים אינסופיים?

מגדל אייפל הוא אחד המבנים האייקוניים ביותר בעולם, ומושך אליו מיליוני מבקרים מדי שנה. עם זאת, לפופולריות של המגדל יש מחיר:
תורים ארוכים שיכולים להימשך שעות. מבקרים מוצאים את עצמם פעמים רבות עומדים בתור פרק זמן לא מבוטל, במיוחד בשיא עונת התיירות. אבל למה התורים במגדל אייפל נראים אינסופיים?

  • 1. ביקוש גבוה וקיבולת מוגבלת:
    מגדל אייפל הוא אטרקציית חובה לתיירים המבקרים בפריז, מה שאומר שהביקוש לכרטיסים גבוה. עם זאת, למגדל קיבולת מוגבלת, מה שאומר שרק מספר מסוים של מבקרים יכול לגשת למגדל בכל זמן נתון. השילוב של ביקוש גבוה וקיבולת מוגבלת מוביל לתורים ארוכים, כאשר המבקרים ממתינים שעות על מנת להגיע לראש המגדל.
  • 2. בדיקות ביטחוניות:
    בעקבות פיגועי הטרור בצרפת הוגברו אמצעי האבטחה במגדל אייפל. המבקרים נדרשים לעבור דרך גלאי מתכות ולבדוק את התיקים שלהם לפני שהם יכולים לגשת למגדל. בדיקות ביטחוניות אלו נמשכות זמן, ולמבקרים מומלץ להגיע למגדל זמן רב לפני ביקורם המתוכנן כדי לאפשר את אמצעי האבטחה הנוספים.
  • 3. מעליות איטיות:
    במגדל אייפל יש מספר מעליות שמובילות את המבקרים לרמות השונות של המגדל. עם זאת, מעליות אלו יכולות להיות איטיות, במיוחד בעונת התיירות שיא. מבקרים מוצאים את עצמם לעתים קרובות מחכים פרקי זמן ארוכים לפני שהם יכולים לעלות למעלית, מה שמוסיף לזמן ההמתנה הכולל.

נוף פנורמי של מגדל אייפל עם תור ארוך של תיירים הממתינים בכניסה
נוף פנורמי של מגדל אייפל עם תור ארוך של תיירים הממתינים בכניסה

האם הזמנת כרטיסים מראש באינטרנט יכולה לחסוך לך זמן?

אם אתם מחפשים לדלג על התור במגדל אייפל, הזמנת כרטיסים מראש באינטרנט היא אפשרות מצוינת. ברכישת כרטיסים מראש, תוכלו להימנע מהתורים הארוכים ולצאת ישר לכניסה למגדל. זה יכול לחסוך לך שעות של זמן המתנה, במיוחד בשיא עונת התיירות.

הזמנת כרטיסים מראש באינטרנט קלה ונוחה. ישנם מספר אתרים המאפשרים לרכוש כרטיסים מראש, כולל האתר הרשמי של מגדל אייפל. פשוט בחר את התאריך והשעה של הביקור שלך, ורכוש את הכרטיסים שלך באינטרנט. תקבל מייל אישור עם הכרטיס שלך, אותו תוכל להדפיס או להציג במכשיר הנייד שלך עם הגעתך למגדל.

בנוסף לחיסכון בזמן, הזמנת כרטיסים מראש באינטרנט יכולה גם לחסוך לך כסף. חלק מהאתרים מציעים תעריפים מוזלים עבור הזמנות מקוונות, מה שאומר שאתה יכול לחסוך כסף תוך הימנעות מהתורים. עם זאת, חשוב לציין שהמחירים יכולים להשתנות בהתאם לשעות היום ולעונה, ולכן כדאי לבדוק באתרים שונים כדי למצוא את העסקה הטובה ביותר.

יתרון נוסף בהזמנת כרטיסים מראש באינטרנט הוא שניתן לבחור את השעה ביום בה תבקרו במגדל. אם אתה קם מוקדם, אתה יכול להזמין כרטיסים לכניסה הראשונה של היום ולהיות אחד המבקרים הראשונים שעולים למגדל. לחילופין, אם אתם מעדיפים לבקר במגדל בשעת השקיעה, תוכלו להזמין כרטיסים לכניסה האחרונה של היום וליהנות מהנופים המדהימים של פריז בשעת בין ערביים.

'התזמון הוא הכל': הזמן הטוב ביותר לבקר במגדל אייפל

אם אתה רוצה להימנע מההמון ולהפיק את המרב מהביקור שלך במגדל אייפל, בחירת הזמן הנכון ללכת היא קריטית. המגדל הוא אחד מאתרי התיירות הפופולריים ביותר בעולם, כך שהוא יכול להיות עמוס מאוד, במיוחד בעונת השיא. עם זאת, על ידי תכנון קפדני של הביקור, תוכלו להימנע מהתורים וליהנות מהמגדל במיטבו.

אחת התקופות הטובות ביותר לבקר במגדל אייפל היא מוקדם בבוקר. אם אתה קם מוקדם, אתה יכול להזמין כרטיסים לכניסה הראשונה של היום ולהיות אחד המבקרים הראשונים שעולים למגדל. ההמונים הרבה יותר קטנים בבוקר, מה שאומר שתוכלו להימנע מהתורים וליהנות מהנופים המדהימים בשלווה. בנוסף, אור הבוקר מושלם לצילום תמונות יפות של המגדל והעיר שמסביב.

זמן נהדר נוסף לבקר במגדל אייפל הוא בשעות הערב. אם תזמינו כרטיסים לכניסה האחרונה של היום, תוכלו ליהנות מהמגדל בשקיעה ולראות את העיר מוארת בלילה. זוהי תקופה פופולרית לביקור, אבל ההמונים בדרך כלל קטנים יותר מאשר במהלך היום. בנוסף, המגדל מואר באלפי אורות מנצנצים בכל שעה בשעה, מה שגורם לחוויה קסומה.

אם אתם מבקרים במגדל בעונת השיא, עדיף להימנע מסופי שבוע וחגים. אלו הזמנים העמוסים ביותר, והתורים יכולים להיות ארוכים להפליא. במקום זאת, נסה לבקר במהלך השבוע כאשר ההמונים קטנים יותר. אם אתה יכול, תכנן את הביקור שלך לעונת הכתפיים (מאי, יוני, ספטמבר ואוקטובר), כאשר מזג האוויר עדיין נעים אך ההמונים הרבה יותר קטנים.

סצנת בוקר שלווה במגדל אייפל עם פחות מבקרים
סצנת בוקר שלווה במגדל אייפל עם פחות מבקרים

האם פסגת מגדל אייפל שווה לחכות?

אם אתם מתכננים ביקור במגדל אייפל, אולי אתם תוהים האם שווה לחכות כדי להגיע עד לפסגה. התשובה תלויה בהעדפותיך האישיות ובתקציב שלך.

פסגת מגדל אייפל מציעה נופים מדהימים של פריז, ובהחלט שווה לעלות אם אתם חובבי נופים פנורמיים. מלמעלה תוכלו לראות את כל ציוני הדרך העיקריים של העיר, כולל שער הניצחון, נוטרדאם והלובר.

עם זאת, הגעה לפסגה כרוכה בהמתנה ארוכה בתור, והיא עשויה להיות די יקרה. התורים יכולים להימשך מספר שעות בעונת השיא, ועלות הכרטיסים לפסגה גבוהה משמעותית מעלות הכרטיסים לקומה השנייה.

אם אתם קצרים בזמן, או אם אתם בתקציב מצומצם, שווה לשקול לדלג על הפסגה ולבקר רק בקומה השנייה. הנופים מהקומה השנייה עדיין מדהימים, ותחסכו הרבה זמן וכסף.

בנוסף, הקומה השנייה של מגדל אייפל היא ביתם של מספר מסעדות וחנויות, כך שתוכלו לקחת הפסקה מההמונים וליהנות מארוחה או חטיף עם נוף. יש גם רצפת זכוכית בקומה השנייה, המציעה פרספקטיבה ייחודית של המגדל והעיר שמתחתיה.

דרכים חלופיות להתפעל מהמגדל: חוויות מעבר לתור

אם אתם מחפשים דרכים חלופיות להתפעל ממגדל אייפל, יש הרבה חוויות ייחודיות שיש לקחת בחשבון שאינן כרוכות בהמתנה בתורים הארוכים.

להלן מספר אפשרויות שכדאי לשקול:

1. צאו לשייט בנהר הסיין – אחת הדרכים הטובות ביותר להתפעל ממגדל אייפל היא מנהר הסיין. תוכלו לצאת לשייט נינוח לאורך הנהר וליהנות מנופים פנורמיים של המגדל ושאר חלקי העיר. הפלגות נהרות רבות מציעות גם אפשרויות לארוחת ערב, כך שתוכלו ליהנות מארוחה עם נוף.

2. ביקור בלילה – מגדל אייפל יפה בכל שעות היום, אבל מהמם במיוחד בלילה. המגדל מואר באלפי אורות נוצצים, היוצרים אווירה קסומה. תוכלו להתפעל מהמגדל מרחוק או לטייל בגנים הסמוכים.

3. פיקניק בשאנז דה מארס – השאנז דה מארס הוא פארק גדול הממוקם למרגלות מגדל אייפל. זהו מקום פופולרי לפיקניקים ומציע נוף נהדר של המגדל. אתה יכול לתפוס קצת יין, גבינה ולחם משוק מקומי וליהנות מאחר צהריים רגוע בפארק.

4. צא לסיור אופניים – אם אתה מחפש דרך אקטיבית לראות את מגדל אייפל, שקול לעשות סיור אופניים. חברות טיולים רבות מציעות סיורי אופניים מודרכים שלוקחים אותך ברחובות העיר ומעבר לציוני דרך מרכזיים, כולל מגדל אייפל. זוהי דרך מצוינת לראות את המגדל מקרוב ולהתאמן בו זמנית.

זוג נהנה מפיקניק רומנטי בשאנז דה מארס עם מגדל אייפל ברקע
זוג נהנה מפיקניק רומנטי בשאנז דה מארס עם מגדל אייפל ברקע

נקודת מבט של מקומי: טיפים וטריקים פנימיים

בתור מקומי, יש כמה טיפים וטריקים פנימיים שיכולים לעזור לך להימנע מהתורים הארוכים ולהפיק את המרב מהחוויה שלך במגדל אייפל.

הנה כמה המלצות:

ראשית, שקול לבקר במגדל במהלך עונת החוץ. חודשי הקיץ יכולים להיות צפופים במיוחד, אז נסו לבקר במהלך הסתיו או החורף כאשר יש פחות תיירים. אתה גם תמנע מהחום והלחות שעלולים להפוך את ההמתנה בתור לעוד יותר לא נוחה.

שנית, תכננו לבקר במגדל אייפל מוקדם בבוקר או מאוחר בערב. התורים בדרך כלל קצרים יותר בזמנים אלו, ותוכלו גם ליהנות מהמגדל באור אחר. אם אתה קם מוקדם, שקול לבקר במגדל עם הזריחה לחוויה קסומה באמת.

שלישית, הזמינו מראש כרטיסים באינטרנט. זה יחסוך לך זמן וטרחה כשאתה מגיע למגדל. אתה יכול להדפיס את הכרטיסים שלך או להציג אותם במכשיר הנייד שלך. רק הקפידו להגיע בזמן לשעת הכניסה המיועדת לכם.

רביעית, שקול לעלות במדרגות במקום במעלית. התורים למעלית יכולים להיות ארוכים במיוחד, אבל התורים למדרגות הרבה יותר קצרים. בנוסף, תקבלו קצת פעילות גופנית ונקודת מבט ייחודית על המגדל בזמן הטיפוס.

מסקנה: הפק את המרב מחוויית מגדל אייפל שלך

לסיכום, בעוד שהתורים במגדל אייפל עשויים להיראות מרתיעים, ישנן מספר דרכים לדלג על התור ולהפיק את המרב מהביקור שלכם. בין אם אתם מזמינים מראש את הכרטיסים שלכם באינטרנט, מבקרים במהלך עונת החוץ, או עולים במדרגות במקום במעלית, יש הרבה דרכים להימנע מההמונים וליהנות מהמגדל.

כדאי גם לשקול דרכים חלופיות להתפעל מהמגדל, כמו סיור בסירה לאורך הסיין או ליהנות מפיקניק באחד הפארקים הסמוכים. חוויות אלו יכולות להיות בלתי נשכחות בדיוק כמו ביקור בראש המגדל, והן מציעות פרספקטיבה ייחודית על ציון דרך איקוני זה.

בסופו של דבר, המפתח ליהנות מחוויית מגדל אייפל שלך הוא לתכנן מראש ולהיות גמיש. למרות שתמיד כדאי לבנות תוכנית, היו מוכנים להתאים את מסלול הטיול שלכם בהתבסס על ההמונים ותנאי מזג האוויר. והכי חשוב, קח את הזמן כדי להתענג על הרגע ולהעריך את היופי של המבנה המדהים הזה.

קבוצת תיירים מאושרים מצטלמים מול מגדל אייפל, לאחר שהצליחו לדלג על התור
קבוצת תיירים מאושרים מצטלמים מול מגדל אייפל, לאחר שהצליחו לדלג על התור

אפשרויות דילוג על תור מגדל אייפל:

אופציה עלות יתרונות חסרונות
כרטיס דילוג על התור €17 (כ. ₪74.13) אין צורך לעמוד בתור יקר יותר
כרטיס מוקדם בירד €11.50 (כ-49.39 ₪) זול יותר ואין צורך לעמוד בתור שעות פתיחה מוגבלות
כרטיס קבוצתי €10.50 (כ-45.50 ₪) זול יותר אם אתה בקבוצה תור ארוך וללא הבטחת כניסה
כרטיס כניסה חינם €0 (כ. ₪0) כניסה חופשית תור ארוך וללא הבטחת כניסה

בעזרת הטיפים והטריקים הללו, תוכלו לדלג על התורים הארוכים במגדל אייפל וליהנות מביקור ללא טרחה, ולהפיק את המרב מזמנכם בפריז.

רוצה לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בדיסני מתחילה כאן

מחכים לך בפייסבוק!

דילוג לתוכן