Eiffel Tower

מגדל אייפל בכריסמס בחודש דצמבר

גלו את הקסם של מגדל אייפל במהלך עונת חג המולד, כאשר הוא הופך לארץ פלאות חורפית עם אורות חגיגיים, קישוטים ואירועים.

הקדמה: אייקון חג המולד פריזאי

מגדל אייפל הוא אחד מציוני הדרך האיקוניים ביותר בעולם, והוא הופך לקסום עוד יותר במהלך עונת החגים. מדי שנה, המגדל מקושט באורות חגיגיים ובקישוטים, היוצרים אווירה קסומה באמת המושכת מבקרים מכל העולם. מגדל אייפל הפך לחלק מהותי מחוויית חג המולד הפריזאית, מכיוון שהוא מייצג את רוח השמחה והחגיגה של העיר. בגובה של 324 מטר, למגדל אייפל יש נוכחות שלטת שאי אפשר להתעלם ממנה, במיוחד כשהוא מואר על רקע שמי הלילה.

במהלך דצמבר, מגדל אייפל מקבל משמעות מיוחדת, שכן הוא הופך למגדלור של תקווה והשראה עבור פריזאים ותיירים כאחד. האורות והקישוטים החגיגיים של המגדל מביאים תחושת חמימות ושמחה לעיר, כאשר אנשים מתאספים סביבה כדי להתפעל מהפאר והיופי שלה. מהאורות המנצנצים ועד למשטח ההחלקה על הקרח הנוצץ, מגדל אייפל הוא אייקון חג המולד פריזאי שלעולם לא מצליח לעורר פליאה ויראה.

המבקרים בפריז במהלך עונת החגים יגלו שמגדל אייפל הוא המרכז של חגיגות חג המולד של העיר. בין אם אתם מטיילים לאורך השאנז אליזה או נהנים משוקו חם בבית קפה נעים, המגדל תמיד נראה, ומזכיר לכם את הקסם והפלא של העונה. ממרומי המגדל, תוכלו לראות את העיר כולה מנצנצת באורות חג המולד, ויוצרים פנורמה עוצרת נשימה שתישאר אתכם הרבה אחרי שתעזבו.

נוף פנורמי של מגדל אייפל, המעוטר באורות מנצנצים ומוקף בנוף מושלג
נוף פנורמי של מגדל אייפל, המעוטר באורות מנצנצים ומוקף בנוף מושלג

מדוע מגדל אייפל כל כך מיוחד במהלך דצמבר?

מגדל אייפל מיוחד במהלך דצמבר מכיוון שהוא מקבל רמה חדשה של קסם וקסם הייחודיים לעונת החגים. האורות והקישוטים החגיגיים של המגדל יוצרים אווירה חמה ומסבירת פנים המושכת מבקרים מכל העולם. בנוסף, המגדל ממלא תפקיד מרכזי בחגיגות חג המולד הפריזאיות, ומשמש כסמל לרוח השמחה והחגיגה של העיר.

אחת הסיבות לכך שמגדל אייפל כל כך מיוחד במהלך דצמבר היא התאורה המדהימה שלו. המגדל מואר באלפי אורות נוצצים היוצרים תצוגה עוצרת נשימה שניתן לראות מקילומטרים. סימפוניה זו של האורות היא חגיגה אמיתית לעיניים והיא בטוח תשאיר את המבקרים בהשראת יראה ומוקסמת.

סיבה נוספת לכך שמגדל אייפל מיוחד במהלך דצמבר היא המגוון הרחב של פעילויות חגיגיות המתקיימות למרגלות המגדל. משווקי חג המולד ועד משטחי החלקה על הקרח, תמיד קורה משהו מרגש במגדל במהלך עונת החגים. המבקרים יכולים ללגום שוקו חם, לחפש מתנות ייחודיות ולהתרשם מהאווירה החגיגית, כל זאת תוך שהם נהנים מהיופי המדהים של המגדל.

בנוסף לפעילויות החגיגיות והתאורה המדהימה שלו, מגדל אייפל מיוחד במהלך דצמבר מכיוון שהוא מציע סביבה רומנטית המושלמת לזוגות. פריז ידועה כעיר האהבה, ובעונת החגים, האווירה הרומנטית של המגדל מתעצמת עוד יותר. זוגות יכולים ליהנות מארוחת ערב רומנטית באחת ממסעדות המגדל, לטייל לאורך נהר הסיין, או פשוט ליהנות יחד מהאורות המנצנצים של המגדל.

מבקרים נהנים ממופע האור של מגדל אייפל בערב קריר בדצמבר
מבקרים נהנים ממופע האור של מגדל אייפל בערב קריר בדצמבר

פעילויות חגיגיות למרגלות המגדל

לא חסרות פעילויות חגיגיות למרגלות מגדל אייפל במהלך דצמבר. אחת האטרקציות הפופולריות ביותר היא שוק חג המולד, הכולל מגוון רחב של דוכנים המוכרים הכל, החל מעבודות יד ועד למעדנים צרפתיים טעימים. המבקרים יכולים לטעום גבינות מקומיות, ללגום יין חם ולעיין במתנות ייחודיות המושלמות לקחת הביתה כמזכרות.

פעילות פופולרית נוספת למרגלות המגדל במהלך חודש דצמבר היא החלקה על הקרח. משטח ההחלקה על הקרח של המגדל הוא מסורת אהובה המושכת מבקרים מכל הגילאים. מחליקים יכולים לגלוש על פני הקרח תוך שהם צופים בנופים מדהימים של האורות הנוצצים של המגדל ושל הנוף העירוני שמסביב.

למי שמחפש פעילות רגועה יותר, מסעדות המגדל מציעות מגוון אפשרויות לסעודה חגיגיות. המבקרים יכולים להתפנק עם מנות חג צרפתיות מסורתיות, כמו כבד אווז וערמונים קלויים, תוך שהם משקיפים מהנופים המדהימים של המגדל.

בנוסף לפעילויות אלו, מגדל אייפל מארח גם מגוון של בידור חי לאורך עונת החגים. המבקרים יכולים ליהנות ממופעי מוזיקה, מופעי ריקוד ואפילו מופעי קרקס, כל זאת תוך שהם נהנים מהאווירה החגיגית שלמרגלות המגדל.

עבור משפחות עם ילדים, מגדל אייפל מציע גם מגוון פעילויות ידידותיות לילדים במהלך חודש דצמבר. מציור פנים ועד לסיפור סיפורים, תמיד קורה משהו מהנה ומרגש במגדל שילדים יאהבו.

תענוגות גסטרונומיים: מטבח צרפתי עונתי

בכל הנוגע לאוכל, צרפת ידועה במצוינות הקולינרית שלה, ובתקופת החגים, המטבח של המדינה מקבל טוויסט חגיגי. במגדל אייפל, המבקרים יכולים להתפנק במגוון של תענוגות גסטרונומיים המציגים את מיטב המטבח הצרפתי, ממנות חג מסורתיות ועד פינוקים עונתיים.

  • התמחויות עונתיות:
    אחד מרגעי השיא של מטבח החגים של מגדל אייפל הוא מגוון התמחויות העונתיות המוצעות. אלה כוללים מנות צרפתיות קלאסיות כמו כבד אווז, צדפות ואסקרגו, כמו גם פינוקים ספציפיים לחג כמו bûche de Noël (עוגת יול יול) ועוגת גאלט דה רואיס (עוגת מלך). המבקרים יכולים לטעום את המנות הללו במסעדות של המגדל, המציעות שילוב של אוכל משובח ואפשרויות מזדמנות שיתאימו לכל הטעמים והתקציבים.
  • יין ושמפניה:
    שום ארוחה צרפתית לא תהיה שלמה ללא כוס יין או שמפניה, ובעונת החגים, מגדל אייפל מציע רשימת יינות נרחבת הכוללת כמה מהבצירים הטובים ביותר במדינה. בין אם אתם מחפשים אדום בעל גוף מלא לשילוב עם הסטייק שלכם או לבן קל ומרענן ליהנות עם פירות הים שלכם, ברשימת היינות של המגדל יש משהו שיתאים לטעם של כולם. וכמובן, שום חגיגת סילבסטר לא תהיה שלמה בלי בקבוק שמפניה לכוסית לשנה שלפנינו.
  • אווירה חגיגית:
    בנוסף לאוכל והיין הטעים שלו, מטבח החג של מגדל אייפל מוגבר על ידי האווירה החגיגית שלו. מסעדות המגדל מעוטרות בקישוטים ואורות בנושא החג, היוצרות אווירה חמה ומסבירת פנים המושלמת לחגוג עם חברים ובני משפחה. המבקרים יכולים ליהנות מארוחותיהם תוך שהם צופים בנופי העיר המדהימים של המגדל, והכל כשהם מוקפים ברוח החגיגית של עונת החגים.

ארוחת חג מולד מצופה להפליא באחת ממסעדות הגורמה של מגדל אייפל
ארוחת חג מולד מצופה להפליא באחת ממסעדות הגורמה של מגדל אייפל

תפאורה רומנטית: עיר האהבה בחג המולד

פריז ידועה כעיר האהבה בכל ימות השנה, אך בתקופת החגים, העיר מקבלת אווירה רומנטית עוד יותר. מגדל אייפל נמצא בלב הסביבה הרומנטית הזו, עם האורות החגיגיים והתאורה המדהימה שלו היוצרים רקע קסום לזוגות. האווירה הרומנטית של המגדל מתעצמת עוד יותר במהלך דצמבר, מה שהופך אותו ליעד המושלם לחופשה רומנטית.

זוגות יכולים לטייל בנחת לאורך נהר הסיין, המואר באלפי אורות מנצנצים, ויוצרים חוויה קסומה ובלתי נשכחת. על גדות הנהר יש בתי קפה ומסעדות מוזרים, מושלמים לארוחה נעימה או למשקה חם. ניחוח של מאפים טריים ויין חם ממלא את האוויר ומוסיף לאווירה החגיגית.

פעילות רומנטית נוספת ליהנות ממנה במהלך דצמבר היא החלקה על הקרח. משטח החלקה על הקרח של מגדל אייפל הוא יעד פופולרי לזוגות המעוניינים ליהנות מפעילות מהנה ורומנטית יחד. משטח ההחלקה פתוח מדצמבר עד פברואר ומציע נוף מדהים של המגדל, מה שהופך אותו לחוויה בלתי נשכחת.

זוגות יכולים ליהנות גם מארוחת ערב רומנטית באחת ממסעדות המגדל. המסעדות של המגדל מציעות מגוון של מנות גורמה צרפתיות ומתהדרות בנופים פנורמיים של העיר, מה שהופך אותה ליעד המושלם לארוחת ערב רומנטית לאור נרות. האורות והקישוטים החגיגיים של המגדל מוסיפים לאווירה ויוצרים חוויה קסומה באמת.

אייפל על הקרח: החלקה במגדל

אחד הדברים המרגשים ביותר בביקור במגדל אייפל במהלך דצמבר הוא ההזדמנות להחליק על הקרח במגדל. משטח ההחלקה של המגדל ממוקם בקומה הראשונה, והוא מציע חוויה ייחודית ובלתי נשכחת שבטוח תשמח מבקרים בכל הגילאים.

החלקה במגדל אייפל היא חוויה קסומה המאפשרת למבקרים לקחת את היופי עוצר הנשימה של המגדל מנקודת מבט חדשה. משטח ההחלקה מוקף בנופים מדהימים של העיר, והאורות המנצנצים של המגדל יוצרים אווירה רומנטית המושלמת לזוגות.

משטח ההחלקה במגדל אייפל פתוח כל יום מדצמבר עד פברואר, והוא מציע מגוון אפשרויות החלקה למבקרים. בין אם אתה מחליק מנוסה או מתחיל, אתה בטוח תהנה מהחלקה במגדל.

בנוסף למשטח ההחלקה, מגדל אייפל מציע גם מגוון פעילויות חורף נוספות המושלמות למשפחות וחברים. המבקרים יכולים לטייל בקרוסלה המפורסמת של המגדל, ליהנות מקקאו חם באחד מבתי הקפה של המגדל, או פשוט ליהנות מהאווירה החגיגית.

מחליקי קרח גולשים על פני המגרש עם מגדל אייפל כתפאורה מדהימה
מחליקי קרח גולשים על פני המגרש עם מגדל אייפל כתפאורה מדהימה

ביקור של פר נואל: תחנת מגדל אייפל של סנטה

בתקופת החגים, מגדל אייפל הוא לא רק מראה מדהים לעין, אלא הוא גם משמש תחנת עצירה לפר נואל, הגרסה הצרפתית של סנטה קלאוס. ילדים ומבוגרים כאחד יכולים לבקר את פר נואל במגדל ולחלוק איתו את משאלות חג המולד שלהם. הביקור המיוחד הזה של פר נואל הוא חוויה ייחודית וקסומה שמוסיפה לאווירה הקסומה ממילא של המגדל במהלך דצמבר.

הביקור של פר נואל הוא רק אחת מפעילויות חגיגיות רבות שמתקיימות במגדל אייפל בתקופת החגים. ילדים יכולים לפגוש את פר נואל ולהצטלם איתו, כמו גם לקבל מתנות קטנות ופינוקים. זוהי דרך מושלמת למשפחות להיכנס לרוח החג וליצור יחד זיכרונות בלתי נשכחים.

בנוסף למפגש עם פר נואל, המבקרים יכולים ליהנות גם מהקישוטים החגיגיים של המגדל, הכוללים אורות חג המולד מדהימים וקישוטים המעטרים את בסיס המגדל. המסעדות של המגדל מציעות גם תפריטי חגים מיוחדים, הכוללים מטבח צרפתי מסורתי עם טוויסט עונתי. זוהי הזדמנות מושלמת להתפנק עם אוכל ומשקאות טעימים תוך כדי התבוננות ביופיו המדהים של המגדל.

יוזמות ידידותיות לסביבה: חג מולד ירוק במגדל אייפל

מגדל אייפל הוא לא רק סמל ליופי ורומנטיקה, אלא הוא גם דוגמה לאחריות סביבתית. במהלך עונת החגים, המגדל נוקט יוזמות ידידותיות לסביבה כדי לוודא שהוא יישאר ירוק ובר קיימא. אחת היוזמות הסביבתיות הגדולות ביותר שהמגדל נוקט היא השימוש בנורות לד. אורות אלה צורכים פחות אנרגיה מאשר אורות מסורתיים, מה שאומר שהמגדל מסוגל להפחית את טביעת הרגל הפחמנית שלו תוך יצירת תצוגת אור מדהימה.

יוזמה ידידותית לסביבה נוספת שנקט מגדל אייפל בתקופת החגים היא השימוש בחומרים ממוחזרים. רבים מהקישוטים והקישוטים המשמשים לקישוט המגדל עשויים מחומרים ממוחזרים, כגון בקבוקי פלסטיק וקרטון. זה לא רק מפחית את הפסולת אלא גם מראה למבקרים שקיימות היא חלק מהותי מזהות המגדל.

בנוסף לשימוש שלו בנורות לד ובחומרים ממוחזרים, מגדל אייפל גם מעודד את המבקרים לגלות אחריות סביבתית במהלך ביקורם. המגדל התקינו פחי מיחזור בכל שטחו, מה שמקל על המבקרים להשליך את הפסולת שלהם בצורה ידידותית לסביבה. בנוסף, המגדל מעודד מבקרים להשתמש בתחבורה ציבורית, ללכת ברגל או באופניים למגדל, כדי להפחית את טביעת הרגל הפחמנית שלהם.

מגדל אייפל גם משתף פעולה עם ארגוני סביבה מקומיים כדי לקדם יוזמות קיימות. על ידי עבודה עם ארגונים אלו, המגדל מסוגל להשפיע לטובה על הסביבה וליצור מודעות לחשיבות הקיימות.

אינפוגרפיקה המדגישה את יוזמות חג המולד הידידותיות לסביבה של מגדל אייפל
אינפוגרפיקה המדגישה את יוזמות חג המולד הידידותיות לסביבה של מגדל אייפל

מסקנה: חווית חג המולד הבלתי נשכחת של מגדל אייפל

מגדל אייפל בחג המולד הוא באמת מחזה שכדאי לראות, ומציע חווית חג ייחודית שבטוח תשאיר את המבקרים מוקסמים ובעלי השראה. ישנן סיבות רבות לכך שהמגדל כל כך מיוחד במהלך דצמבר, מהתאורה המדהימה שלו ועד לפעילויות החגיגיות והאווירה הרומנטית שלו.

  • תצוגה קסומה של אורות:

    התאורה המדהימה של המגדל היא אחד ההיבטים הבלתי נשכחים ביותר של חווית חג המולד במגדל אייפל. המבקרים יכולים לחזות בסימפוניה של אורות היוצרת תצוגה עוצרת נשימה, ובוודאי תשאיר רושם בלתי נשכח.

  • פעילויות חגיגיות לכולם:

    תמיד קורה משהו מרגש למרגלות המגדל בתקופת החגים. משווקי חג המולד ועד משטחי החלקה על הקרח, יש משהו לכולם ליהנות. המבקרים יכולים להתפנק עם המטבח הצרפתי העונתי, ללגום שוקו חם ולחפש מתנות ייחודיות, כל זאת תוך כדי התבוננות ביופיו המדהים של המגדל.

  • סביבה רומנטית:

    פריז ידועה כעיר האהבה, ובעונת החגים, האווירה הרומנטית של מגדל אייפל מתעצמת עוד יותר. זוגות יכולים ליהנות מארוחת ערב רומנטית באחת ממסעדות המגדל, לטייל לאורך נהר הסיין, או פשוט ליהנות יחד מהאורות המנצנצים של המגדל.

מגדל אייפל בחג המולד בדצמבר:

מקרה תאריך זמן עלות
מופע אור 24 בדצמבר 7:00 בערב 20 ₪
שוק חורף 25 בדצמבר כל היום חינם
החלקה על הקרח 26 בדצמבר 18:00 בערב 25 ₪
טיולי מזחלות 27 בדצמבר 11:00 בבוקר 30 ₪

בלב פריז, מגדל אייפל בחג המולד מציע חוויה ייחודית ובלתי נשכחת לכל המבקרים בתקופה הקסומה הזו של השנה.

רוצה לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בדיסני מתחילה כאן

מחכים לך בפייסבוק!

דילוג לתוכן