Eiffel Tower

סיור במגדל אייפל כולל עלייה לפסגה

סיורים במגדל אייפל? קחו מדריך ותעלו איתו עד לפסגה..הסברים והדרכה סופר אינפורמטיבית ומעניינת

להעריץ את פריז מלמעלה במגדל אייפל וללמוד על ציון דרך איקוני זה בסיור מודרך. שפר את החוויה שלך עם ביקור אופציונלי בפסגה וצפה בנופים הדרמטיים של עיר האורות.

תוכלו לפגוש את המדריך קרוב לבסיס מגדל אייפל, ותיהנו מגישה לעלות לקומה השנייה. כאן תוכלו להתפעל מנופים של מונמארטר, הלובר, שער הניצחון, נוטרדאם ועוד הרבה יותר.

משם נעלה לראשו של מגדל אייפל. תיהנו מנופים יפים וסוחפים על פני העיר לפני שתציצו לתוך דירתו של גוסטב אייפל בראש המגדל. אם תרצו, תוכלו לפנק את עצמכם ברכישת משקה מבר השמפניה שבראש המגדל.

הקשיבו למדריך שלכם כשהוא מספר לכם סיפורים על בנייתו וההיסטוריה של המגדל וכיצד הוא כמעט נקרע ונמכר לגרוטאות. המדריך שלך גם יחלוק טיפים ועצות לגבי הדרכים הטובות ביותר לבקר באנדרטאות המרכזיות של העיר.

ביקור בפסגת מגדל אייפל הוא בחירה פופולרית עבור תיירים המחפשים את הנוף הפנורמי האולטימטיבי של פריז מהאנדרטה האיקונית ביותר של העיר. הנה מה שאתה צריך לדעת על גישה לפסגה:

כרטיסים: קנה כרטיסי כניסה לפסגה באינטרנט או במשרד הכרטיסים של מגדל אייפל. רכישת כרטיסים באינטרנט מראש מומלצת כדי לחסוך זמן ולהימנע מתורים ארוכים. כרטיסי הפסגה יקרים יותר מכרטיסים לקומה 2 בלבד.

נופים: הפסגה מציעה נוף פנורמי מדהים של פריז, המספקת נקודת מבט ייחודית על ציוני הדרך של העיר. ביום בהיר, אתה יכול לראות עד 70 ק"מ (43 מייל) משם. בעוד שנוף הפסגה גבוה יותר מהקומה השנייה, חלק מהמבקרים עשויים להעדיף את הנוף הקרוב יותר של ציוני הדרך מהמפלס התחתון.

גישה למעלית: כדי להגיע לפסגה, קח מעלית ממפלס הקרקע לקומה 2, ולאחר מכן מעלית נוספת מהקומה השנייה לפסגה. שימו לב שגישה למדרגות זמינה רק לקומה השנייה; עליך לעלות במעלית כדי להגיע לפסגה.

מאפייני הפסגה: בפסגה תמצאו בר שמפניה, משרד משוחזר של גוסטב אייפל ותערוכה המפרטת את ההיסטוריה של המגדל. יש גם פלטפורמות צפייה וטלסקופים למבט מקרוב על העיר למטה.

זמן ותורים: גישה לפסגה יכולה לכלול זמני המתנה ארוכים יותר, במיוחד בעונות שיא התיירות, מכיוון שפחות מעליות עולות למעלה. זכור זאת בעת תכנון הביקור שלך והיה מוכן להמתין בתור.

נגישות: הפסגה נגישה למבקרים עם מוגבלות בניידות, שכן מעליות מגיעות לפסגה. עם זאת, הנסיעה הנוספת במעלית מהקומה השנייה לפסגה עשויה שלא להתאים לכולם, אז בדוק עם צוות מגדל אייפל או באתר האינטרנט שלהם לקבלת מידע מפורט על נגישות.

ביקור בפסגת מגדל אייפל הוא חוויה בלתי נשכחת המציעה נופים חסרי תקדים של פריז. הקפד לרכוש את הכרטיסים שלך מראש ולתכנן את הביקור שלך, תוך התחשבות בזמני המתנה פוטנציאליים וכל צרכי נגישות שיש לך.

רוצה לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בדיסני מתחילה כאן

מחכים לך בפייסבוק!

דילוג לתוכן