Eiffel Tower

רובע 7 בפריז – הרובע השביעי בפריז

גלו את הקסם, ההיסטוריה והאטרקציות של הרובע ה-7 של פריז, רובע יוקרתי שמתהדר בכמה מנקודות הציון והמוזיאונים המפורסמים ביותר של העיר.

הקדמה: לב האלגנטיות הפריזאית

הרובע השביעי בפריז נחשב באופן נרחב לתמצית האלגנטיות הפריזאית. ממוקם על הגדה השמאלית של הסיין, הוא ביתם של כמה מנקודות הציון האייקוניות ביותר של העיר, כולל מגדל אייפל, שאן דה מארס ומוזיאון ד'אורסיי. רובע זה הוא שילוב מושלם של תיירות, היסטוריה, תרבות ויוקרה, מה שהופך אותו ליעד שחובה לבקר בו עבור כל מטייל.

הרובע ה-7 הוא אחד הרובעים האמידים והיוקרתיים ביותר בפריז, מושך אליו קהל מתוחכם של מקומיים ותיירים. זהו מקום בו תוכלו לטבול את עצמכם בתרבות ובאורח החיים הפריזאי המסורתי תוך התפעלות מהיופי של הארכיטקטורה והנופים שלה. האזור הוא ביתם של אינספור מוזיאונים, גלריות, מונומנטים ופארקים, המספקים שפע הזדמנויות למבקרים לחקור וללמוד יותר על ההיסטוריה והתרבות העשירה של העיר.

הרובע ידוע גם ברחובות הקניות היוקרתיים שלו, מלונות היוקרה והמסעדות בעלות כוכבי מישלן, מה שהופך אותו ליעד מועדף על מי שמחפש פינוק ופזרנות. רחובות הרובע השביעי עמוסים בחנויות בוטיק, מאפיות מלאכותיות, קונדיטוריות וחנויות מיוחדות אחרות, המציעות למבקרים לטעום מהמעדנים הטובים ביותר של העיר.

הרובע ה-7 הוא גם ביתם של כמה מנקודות הציון האייקוניות ביותר של העיר, כולל מגדל אייפל, שנותר סמל פריז וצרפת. שאנז דה מארס, שהוא נווה מדבר ירוק עצום הממוקם למרגלות המגדל, הוא מקום פופולרי לפיקניקים, טיולים וקונצרטים בחוץ. מוזיאון ד'אורסיי, השוכן בתחנת רכבת לשעבר, הוא אחד ממוזיאוני האמנות המפורסמים בעולם, המציג כמה מהאוספים המשמעותיים ביותר של אמנות אימפרסיוניסטית ופוסט-אימפרסיוניסטית.

נוף פנורמי של הרובע ה-7, המציג את הרחובות האלגנטיים ואת ציוני הדרך האיקוניים שלו.
נוף פנורמי של הרובע ה-7, המציג את הרחובות האלגנטיים ואת ציוני הדרך האיקוניים שלו.

שאמפ דה מארס: נווה מדבר ירוק ואדיר

שאנז דה מארס הוא נווה מדבר ירוק עצום הממוקם בלב הרובע השביעי בפריז. הוא משתרע על פני 60 דונם וממוקם למרגלות מגדל אייפל. הפארק הוא יעד מועדף על מקומיים ותיירים כאחד, המציע מפלט שליו מהמולת העיר.

הפארק נוצר במקור במאה ה-18 כמגרש מסדרים לאקול מיליטר הסמוך, אך מאז הוא הפך למקום פופולרי לפיקניקים, טיולים ופעילויות חוצות. הפארק הוא ביתם של מספר מזרקות, פסלים וגנים, מה שהופך אותו ליעד ציורי לאוהבי טבע.

Champ de Mars הוא גם מקום פופולרי לקונצרטים, פסטיבלים ואירועי תרבות אחרים. במהלך חודשי הקיץ, הפארק מארח הקרנות סרטים באוויר הפתוח, קונצרטים של מוזיקה ומופעי זיקוקים, המושכים אליו קהל רב של מקומיים ותיירים.

אחד האירועים המשמעותיים ביותר שנערכים בשאנז דה מארס הוא המצעד הצבאי השנתי של יום הבסטיליה. המצעד, שמתקיים ב-14 ביולי, הוא מחווה למהפכה הצרפתית, וכולל יחידות צבאיות, להקות צועדים ואמנים אחרים. האירוע מושך אליו אלפי צופים מרחבי העולם, המגיעים לחזות במופע המרהיב של עוצמה צבאית וגאווה לאומית.

תכונה פופולרית נוספת של שאנז דה מארס היא ה-Ecole Militaire, אקדמיה צבאית יוקרתית שהכשירה כמה ממנהיגי הצבא המפורסמים ביותר של צרפת, כולל נפוליאון בונפרטה. המבקרים יכולים לערוך סיורים מודרכים באקדמיה וללמוד על ההיסטוריה והמסורות שלה.

"היכן אמנות פוגשת היסטוריה": מוזיאון ד'אורסיי

מוזיאון ד'אורסיי הוא מוזיאון בעל שם עולמי הממוקם בלב הרובע ה-7 בפריז. המוזיאון שוכן בתחנת רכבת מפוארת מהמאה ה-19, שהוסבה למוזיאון בשנת 1986. מוזיאון ד'אורסיי הוא יעד חובה לחובבי אמנות, חובבי היסטוריה ולכל מי שמתעניין בתרבות העשירה. מורשת פריז.

  • אוסף יצירות מופת:
    המוזיאון הוא ביתם של אוסף יוצא דופן של אמנות אימפרסיוניסטית ופוסט-אימפרסיוניסטית, כולל יצירות של וינסנט ואן גוך, קלוד מונה ופול סזאן. המבקרים יכולים גם להתפעל מיצירות אמנות של גוסטב קורבה, אדואר מאנה ופייר-אוגוסט רנואר, בין היתר.

  • טיול בהיסטוריה:
    האוסף של מוזיאון ד'אורסיי מכסה את התקופה שבין 1848 ל-1914, ומציע למבקרים תובנה ייחודית לגבי השינויים החברתיים, התרבותיים והפוליטיים שחלו בצרפת בתקופה זו. הגלריות של המוזיאון מסודרות באופן כרונולוגי, ומאפשרות למבקרים לטייל בהיסטוריה כשהם מתפעלים מהיצירות המוצגות.

  • ארכיטקטורה מהממת:
    הארכיטקטורה המדהימה של מוזיאון ד'אורסיי היא בעצמה יצירת אמנות. הבניין בסגנון Beaux-Arts של המוזיאון כולל אולם כניסה מפואר, גג זכוכית מתנשא ואולם מרכזי מרווח המוצף באור טבעי. המבקרים יכולים להתפעל מהמאפיינים הארכיטקטוניים של המוזיאון כשהם משוטטים בין הגלריות, ולהתבונן בנופים המדהימים של נהר הסיין וקו הרקיע של פריז מהקומות העליונות של המוזיאון.

    בנוסף לאוסף הקבוע שלו, מוזיאון ד'אורסיי מארח גם תערוכות זמניות לאורך כל השנה, המציגות יצירות של אמנים מבוססים ומתפתחים כאחד. המוזיאון מציע גם מגוון תוכניות חינוכיות ואירועים ציבוריים, לרבות הרצאות, סדנאות וסיורים מודרכים.

החזית המלכותית של מוזיאון ד'אורסיי, תחנת רכבת לשעבר, הפכה למוזיאון ברמה עולמית.
החזית המלכותית של מוזיאון ד'אורסיי, תחנת רכבת לשעבר, הפכה למוזיאון ברמה עולמית.

Invalides: צוואה לעבר הצבאי של צרפת?

מלון דה אינוואליד (Hôtel des Invalides), הידוע גם כמעון הנכים הלאומי, הוא אחד מציוני הדרך המרשימים ביותר ברובע השביעי של פריז. מתחם רחב ידיים זה נוסד בסוף המאה ה-17 על ידי לואי ה-14 כבית לחיילים פצועים ונכים, אך מאז הוא הפך לעדות להיסטוריה הצבאית העשירה של צרפת.

המתחם כולל מספר מבנים, כולל מוזיאון ה-L'Armée, שבו נמצא אחד האוספים הגדולים בעולם של חפצים ומזכרות צבאיות. המבקרים יכולים לחקור את האוסף הנרחב של המוזיאון של כלי נשק, שריון, מדים וציוד צבאי אחר, וללמוד על ההיסטוריה הצבאית של צרפת מימי הביניים ועד היום.

אחד המראות המפורסמים ביותר ב-Invalides הוא כיפת הזהב של Église du Dôme, שבה נמצא קברו של נפוליאון בונפרטה. האנדרטה המדהימה הזו נבנתה בתחילת המאה ה-19 כדי לכבד את הקיסר, ושרידיו הובאו לכאן בשנת 1861. המבקרים יכולים לחלוק כבוד לאחד המנהיגים המפורסמים ביותר של צרפת כשהם מתפעלים מהעיטור המעוטר והארכיטקטורה המרשימה של הכנסייה.

האינווליד כולל גם כמה מונומנטים ומוזיאונים חשובים אחרים, כולל מוזיאון תבליטים, שבו אוסף דגמי תלת מימד של ביצורים ושדות קרב צרפתיים, ומוזיאון ה-L'Ordre de la Liberation, המספר את סיפורם של הצרפתים. התנגדות במהלך מלחמת העולם השנייה.

מוזיאון רודן: הומאז' לגאון פיסולי

מוזיאון רודן, הממוקם בלב הרובע השביעי, הוא מוזיאון המוקדש ליצירותיו של הפסל הצרפתי אוגוסט רודן. המוזיאון שוכן במלון בירון, אחוזה מפוארת מהמאה ה-18 שרודין שכר כסטודיו שלו בתחילת המאה ה-19. כיום, אוסף המוזיאון כולל למעלה מ-6,000 פסלים, רישומים ויצירות אמנות נוספות, מה שהופך אותו לאחד האוספים הגדולים בעולם של יצירותיו של רודן.

המבקרים במוזיאון יכולים לחקור את הגנים היפים המקיפים את מלון בירון, המלאים בכמה מהפסלים המפורסמים ביותר של רודן, כולל ההוגה ושערי הגיהנום. הגנים מציעים מפלט שליו מהמולת העיר, והם המקום המושלם להתפעל מהאמנות של רודן באווירה שלווה.

בתוך המוזיאון, המבקרים יכולים לראות מקרוב כמה מיצירותיו המפורסמות ביותר של רודן, כולל הנשיקה, הבורגרים של קאלה ועידן הברונזה. המוזיאון כולל גם מספר גלריות המוקדשות לרישומי רודן, המציעות הצצה מרתקת לתהליך היצירה של האמן.

אחד הדברים המעניינים ביותר במוזיאון רודן הוא שהוא לא רק מוזיאון, אלא גם מרכז מחקר המוקדש לחקר עבודתו של רודן. ארכיון המוזיאון כולל למעלה מ-15,000 מסמכים, כולל מכתבים, תצלומים וחומרים נוספים הקשורים לחייו ולקריירה של רודן. מבקרים יכולים אפילו לארגן לראות כמה מהמסמכים הללו במהלך ביקורם, מה שמעניק להם תובנה ייחודית על חייו של האמן הגדול הזה.

מבקרים מתפעלים מהפסל האיקוני של אוגוסט רודן, 'ההוגה', במוזיאון רודן.
מבקרים מתפעלים מהפסל האיקוני של אוגוסט רודן, 'ההוגה', במוזיאון רודן.

אקול מיליטר: מגרש אימונים לנפוליאון בונפרטה

האקול מיליטר הוא בניין מפואר הממוקם בלב הרובע השביעי של פריז. הוא נבנה במקור באמצע המאה ה-18 כאקדמיה צבאית, ומאז שימש למגוון מטרות, לרבות כבית חולים במלחמת העולם הראשונה. כיום הוא משמש עד היום כבית ספר צבאי, והוא אחד מבתי ספר צבאיים. המוסדות היוקרתיים ביותר מסוגו בצרפת.

אחד הבוגרים המפורסמים ביותר של אקול מיליטר היה לא אחר מאשר נפוליאון בונפרטה עצמו. נפוליאון הצעיר למד באקדמיה בסוף המאה ה-17, ונודע בכישוריו יוצאי הדופן במתמטיקה ואסטרטגיה. כאן הוא חידד את כישוריו הצבאיים, ופיתח את הטקטיקה שתהפוך אותו מאוחר יותר לאחד ממנהיגי הצבא הגדולים בהיסטוריה.

כיום, המבקרים באקול מיליטר יכולים לראות את הארכיטקטורה היפה של הבניין, כולל החצר הגדולה והחזית המעוטרת. המבנה משמש עד היום כבית ספר, כך שמבקרים אסור להיכנס פנימה, אבל זה עדיין מראה מרשים לראות מבחוץ.

אחד הדברים המעניינים ביותר באקול מיליטר הוא התפקיד שמילא במהפכה הצרפתית. במהלך המהפכה שימשה האקדמיה לזמן קצר ככלא, ובין חומותיה הוחזקו והוצאו להורג אסירים רבים. הבניין גם שיחק תפקיד מרכזי בהתנגדות הצרפתית במהלך מלחמת העולם השנייה, ושימש כבסיס פעולות לצבא הצרפתי במהלך שחרור פריז ב-1944.

Rue Cler: גן עדן לאוהבי אוכל

Rue Cler הוא אחד הרחובות המפורסמים ביותר ברובע השביעי, וידוע כגן עדן לאוהבי אוכל. מדרחוב מקסים זה רצוף במגוון חנויות ומסעדות, המציעות הכל מתוצרת טרייה ועד גבינות ושוקולדים מלאכותיים. זהו היעד המושלם לכל מי שמחפש להתפנק עם מיטב המטבח הצרפתי.

אחד מנקודות השיא של Rue Cler הוא השוק החיצוני, שמתקיים כל יום למעט יום ראשון. כאן, המבקרים יכולים למצוא מגוון רחב של פירות וירקות טריים, כמו גם בשרים, גבינות ומאכלים מיוחדים אחרים. השוק תמיד שוקק מקומיים ותיירים כאחד, והוא מקום מצוין לחוות את האנרגיה התוססת של החיים הפריזאיים.

בנוסף לשוק, Rue Cler הוא ביתם של מספר חנויות מזון מיוחדות, כולל מאפיות, חנויות גבינות וחנויות יין. רבות מהחנויות הללו פועלות כבר עשרות שנים, ומציעות כמה מהמוצרים הטובים ביותר בעיר. בין אם אתם מחפשים ברי בשל לחלוטין או בקבוק בורדו משובח, בטוח תמצאו אותו ב-Rue Cler.

כמובן, שום ביקור ברחוב קלר לא יהיה שלם בלי לעצור באחת מהמסעדות ובתי הקפה הרבים שבאורך הרחוב. מביסטרו נינוח ועד מסעדות יוקרתיות, יש משהו לכל טעם ותקציב. ועם כל כך הרבה אפשרויות לבחירה, קל לבלות יום שלם בחקר התענוגות הקולינריים של Rue Cler.

אחד הדברים הטובים ביותר ב- Rue Cler הוא האווירה המקסימה שלו. הרחוב רצוף בבניינים יפים, שרבים מהם מתוארכים למאה ה-19, והמדרכות הצרות מלאות בקופסאות פרחים ובמקומות ישיבה בחוץ. זה המקום המושלם לטייל בו ולהתרשם מהמראות והקולות של פריז.

סצנה הומה בשוק Rue Cler, עם רוכלים המציעים תוצרת טרייה ופינוקי גורמה.
סצנה הומה בשוק Rue Cler, עם רוכלים המציעים תוצרת טרייה ופינוקי גורמה.

פונט אלכסנדר השלישי: הגשר המעוטר ביותר של פריז

פונט אלכסנדר השלישי הוא אחד הגשרים היפים והמקושטים בפריז. הוא נבנה בין השנים 1896 ל-1900, ונקרא על שמו של הצאר אלכסנדר השלישי מרוסיה, שחתם על הברית הצרפתית-רוסית בשנת 1892. הגשר משתרע על נהר הסיין, ומחבר את השאנז אליזה בגדה הימנית עם האינווליד שעל הגשר. הגדה השמאלית.

הגשר תוכנן על ידי צוות של אדריכלים ואמנים, כולל ג'וזף קאסין-ברנרד, גסטון קוזין וז'אן רסאל. הוא כולל מגוון מדהים של פסלים, כולל ארבעה פסלי תהילה מברונזה מוזהבת, כל אחד רכוב על סוס ומייצג אמנות, מדע, מסחר ותעשייה. הגשר מעוטר גם בכרובים, נימפות וסוסים מכונפים, כולם תורמים למראהו המעוטר והאלגנטי.

אחד המאפיינים הבולטים של הגשר הוא הקשת המרכזית שלו, שרוחבה 107 מטר ומאפשרת מעבר סירות מתחתיו. הקשת נתמכת בארבעה עמודים מסיביים, שכל אחד מהם מעוטר בזוג סוסים מכונפים מברונזה. סוסים אלו עוצבו על ידי ז'ורז' רסיפון, ונחשבים לכמה מהפסלים היפים ביותר בפריז.

בנוסף לארכיטקטורה ולפסלים המדהימים שלו, פונט אלכסנדר השלישי מציע כמה מהנופים הטובים ביותר של נהר הסיין ושל ציוני הדרך שמסביב של פריז. המבקרים יכולים לטייל בנחת מעבר לגשר ולהתפעל מהנופים, או לעצור לשתות קפה או כוס יין באחד מבתי הקפה והמסעדות הרבים העומדים לאורך הגשר.

שגרירויות ומגורים דיפלומטיים: כפר גלובלי

הרובע ה-7 הוא ביתם של שגרירויות ובתי מגורים דיפלומטיים רבים, מה שהופך אותו לכפר גלובלי באמת. לא נדיר לראות דיפלומטים ופוליטיקאים מכל העולם מסתובבים ברחובות השכונה, מה שמוסיף לתחושה הקוסמופוליטית של האזור. השגרירות הבולטת באזור היא שגרירות ארצות הברית, השוכנת בשדרת גבריאל.

בנוסף לשגרירות ארצות הברית, ישנן שגרירויות רבות נוספות ברובע השביעי, כולל אלו של גרמניה, איטליה, ספרד ויפן, בין היתר. שגרירויות אלו ממוקמות בכמה מהמבנים היפים וההיסטוריים בפריז, מה שמוסיף לקסם הארכיטקטוני של השכונה.

רבים מבתי המגורים הדיפלומטיים באזור ממוקמים ב-Hôtel Matignon, שהוא מעונו הרשמי של ראש ממשלת צרפת. מלון Matignon הוא אחוזה מהממת מהמאה ה-18 הכוללת גנים יפים וחללי פנים אלגנטיים. בתי מגורים דיפלומטיים בולטים נוספים באזור כוללים את בית השגריר הבריטי, אשר ממוקם ב-Rue du Faubourg Saint-Honoré, ואת בית השגריר הקנדי, אשר ממוקם בשדרת פרזידנט ווילסון.

הנוכחות של כל כך הרבה שגרירויות ובתי מגורים דיפלומטיים ברובע השביעי סייעה להפוך את השכונה לאחד האזורים הבטוחים והמאובטחים ביותר בפריז. ממשלת צרפת רואה ברצינות רבה את אבטחתם של דיפלומטים ופוליטיקאים, והאזור מפוקח בכבדות על ידי שוטרים ואנשי ביטחון.

מעון דיפלומטי אלגנטי ברובע השביעי, המציג את הארכיטקטורה ההיסטורית שלו.
מעון דיפלומטי אלגנטי ברובע השביעי, המציג את הארכיטקטורה ההיסטורית שלו.

חקור את הארכיטקטורה של הרובע השביעי

הרובע ה-7 של פריז מתגאה בכמה מהארכיטקטורות המדהימות וההיסטוריות ביותר בעיר, מה שהופך אותה ליעד חובה עבור חובבי אדריכלות. אחד המבנים הבולטים באזור הוא Hôtel des Invalides, שנבנה במאה ה-17 כבית חולים ובית אבות לחיילים. כיום, הוא בית למספר מוזיאונים ומונומנטים, כולל מוזיאון ל'ארמי וקברו של נפוליאון בונפרטה.

בניין אייקוני נוסף ברובע השביעי הוא אקול מיליטר, שנוסדה ב-1750 כאקדמיה צבאית. כאן קיבל נפוליאון בונפרטה את הכשרתו הצבאית, והבניין עצמו הוא דוגמה מדהימה לארכיטקטורה ניאו-קלאסית. ה-École Militaire פתוח לציבור, והמבקרים יכולים לחקור את הגנים והחצרות היפות שלו.

הרובע ה-7 הוא גם ביתם של כמה כנסיות יפות, כולל כנסיית סן-תומאס-ד'אקין וכנסיית סן-פרנסואה-קסביה. הראשון הוא דוגמה מדהימה לארכיטקטורה ניאוגותית, בעוד שהאחרון כולל פנים בארוק יפהפה וחלונות ויטראז' מדהימים.

אם אתם מתעניינים בארכיטקטורה מודרנית, לרובע השביעי יש הרבה מה להציע גם כן. מוזיאון קוואי בראנלי הוא דוגמה בולטת לעיצוב עכשווי, עם חזית הזכוכית הגלולה שלו וגינת הגג שלו. הבניין הוא ביתם של אוסף עצום של אמנות ילידים וחפצים מרחבי העולם.

דוגמאות בולטות נוספות לארכיטקטורה מודרנית באזור כוללות את Fondation Cartier pour l'Art Contemporain, שתוכננה על ידי ז'אן נובל, ואת המכון העולמי הערבי, שתוכנן על ידי ז'אן נובל וכולל חזית מכנית מדהימה הנפתחת ונסגרת כמו תריסים של מצלמה.

האם אתה מוכן לשייט בנהר על הסיין?

נהר הסיין הוא אחד מציוני הדרך האייקוניים ביותר בפריז, ויציאה לשייט בנהר היא אחת הדרכים הטובות ביותר לראות את העיר מנקודת מבט אחרת. ברובע השביעי תמצאו מספר חברות המציעות הפלגות בנהר, החל מסיורים קצרים ועד להפלגות ארוכות יותר לארוחת ערב. הנה כמה דברים שכדאי לזכור אם אתם שוקלים שייט בנהר על הסיין.

  • סיורי תיירות:
    אחד מסוגי הפלגות הנהרות הפופולריים ביותר בפריז הוא סיור התיירות. הפלגות אלו נמשכות בדרך כלל שעה אחת ולוקחות אותך על פני כמה מנקודות הציון המפורסמות ביותר של העיר, כולל מגדל אייפל, קתדרלת נוטרדאם ומוזיאון הלובר. חברות רבות מציעות מדריכי שמע במספר שפות, כך שתוכלו ללמוד על ההיסטוריה והארכיטקטורה של העיר תוך כדי שייט לאורך הנהר.

  • הפלגות לארוחת ערב:
    לחוויה רומנטית ויוקרתית יותר, שקול להזמין שייט לארוחת ערב על הסיין. הפלגות אלו נמשכות בדרך כלל שעתיים עד שלוש וכוללות ארוחת גורמה ובידור חי. תהיו לכם נופים מדהימים של העיר בזמן שאתם אוכלים, והאווירה באמת קסומה, במיוחד בלילה כשהעיר מוארת.

  • אמנות פרטיות:
    אם אתם מטיילים עם קבוצה או חוגגים אירוע מיוחד, אולי תרצו לשקול להזמין צ'רטר פרטי. חברות רבות מציעות הפלגות פרטיות שניתן להתאים להעדפותיכם, בין אם אתם רוצים לארח אירוע חברה, קבלת פנים לחתונה או מסיבת יום הולדת. הסירה תהיה לך לעצמך, עם צוות מסור שידאג לצרכים שלך.

שייט רומנטי בנהר על הסיין, העובר מתחת לגשרים המוארים להפליא של פריז.
שייט רומנטי בנהר על הסיין, העובר מתחת לגשרים המוארים להפליא של פריז.

מלונות יוקרה ואוכל משובח: התגלמות הפינוק הצרפתי

הרובע ה-7 של פריז הוא ביתם של כמה מהמלונות המפוארים ביותר ומסעדות משובחות בעיר. ממסעדות עם כוכבי מישלן ועד למלונות היסטוריים, רובע זה מציע למבקרים את התגלמות הפינוק הצרפתי.

אחד המלונות המפורסמים באזור הוא Hôtel de Crillon, ארמון מהמם מהמאה ה-18 שהוסב למלון חמישה כוכבים. מלון אלגנטי זה מציע לאורחים טעימה של מלכות צרפתית, עם עיצוב מפואר, שירות ללא דופי, ומיקום מעולה בפלאס דה לה קונקורד. המלון כולל גם מספר מסעדות ברמה עולמית, כולל L'Ecrin, שזכתה בשני כוכבי מישלן על המטבח הצרפתי היצירתי שלה.

מלון אייקוני נוסף ברובע השביעי הוא Hôtel Lutetia, ציון דרך היסטורי בסגנון ארט דקו שאירח כמה מהאמנים והאינטלקטואלים המפורסמים בעולם. המלון עבר לאחרונה שיפוץ גדול וכעת מציע לאורחים מבט מודרני על יוקרה צרפתית קלאסית. בראסרי לוטטיה של המלון הוא ביקור חובה עבור אוכלי אוכל, עם תפריט של מנות צרפתיות קלאסיות העשויות עם המרכיבים המקומיים הטריים ביותר.

לחוויית אוכל משובח בלתי נשכח, לכו אל Alain Ducasse au Plaza Athénée, מסעדה בעלת שלושה כוכבי מישלן הממוקמת במלון פלאזה אתנה. מסעדה אגדית זו ידועה במטבח החדשני שלה, המציג את מיטב הגסטרונומיה הצרפתית בסביבה מדהימה המשקיפה על חצר המלון. למסעדה יש גם רשימת יינות נרחבת, הכוללת כמה מהיינות הטובים ביותר מצרפת ומכל העולם.

יעדי אוכל בולטים נוספים ברובע השביעי כוללים את Les Cocottes, ביסטרו נינוח הידוע במאכלים הצרפתיים הדשנים שלו, ו-Le Jules Verne, מסעדה הממוקמת בקומה השנייה של מגדל אייפל המציעה נוף פנורמי של העיר.

מסקנה: תמצית החיים הפריזאיים

הרובע השביעי של פריז הוא באמת תמצית החיים הפריזאיים. עם הארכיטקטורה המדהימה שלו, המוזיאונים ברמה עולמית ומלונות ומסעדות מפוארים, רובע זה מייצג את האלגנטיות, התחכום והעושר התרבותי של העיר. בין אם אתם מטיילים לאורך השאנז דה מארס, מתפעלים מהאמנות במוזיאון ד'אורסיי, או מתמכרים לחוויית אוכל משובחת, תרגישו כאילו אתם בלב החיים הפריזאיים ברובע השביעי.

רובע זה הוא גם ביתם של כמה מנקודות הציון המפורסמות ביותר של העיר, כולל מגדל אייפל וה-Hôtel des Invalides, המציעים למבקרים הצצה אל ההיסטוריה והמורשת התרבותית של צרפת. הרובע ה-7 ידוע גם בשגרירויות היוקרתיות ובמגוריו הדיפלומטיים, היוצרים כפר גלובלי שהוא גם קוסמופוליטי ומסביר פנים.

אבל אולי מה שהופך את הרובע השביעי למיוחד באמת הוא השילוב הייחודי שלו של עבר והווה. הרובע אמנם משופע בהיסטוריה ומסורת, אבל הוא גם מאמץ מודרניות וחדשנות, עם גלריות אמנות חדשניות, בתי קפה אופנתיים ובוטיקים מסוגננים. השילוב הזה של ישן וחדש יוצר שכונה דינאמית ותוססת שתמיד מתפתחת וממציאה את עצמה מחדש.

סצנת רחוב מקסימה ברובע השביעי, לוכדת את תמצית החיים הפריזאיים.
סצנת רחוב מקסימה ברובע השביעי, לוכדת את תמצית החיים הפריזאיים.

אטרקציות ברובע השביעי של פריז:

ציון דרךשכונהמקוםעלות
מגדל אייפלרובע 7שאן דה מארס58.59 ₪
מוזיאון ד'אורסיירובע 7קיי ד'אורסיי14.92 ₪
גני לוקסמבורגרובע 7Rue de Vaugirardחינם
פונט אלכסנדר השלישירובע 7קיי ד'אורסייחינם

הרובע השביעי הוא יעד חובה לכל מי שחוקר את עיר האורות, ומציע שילוב ייחודי של היסטוריה, אמנות ותרבות שהיא פריזית במהותה.

רוצה לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בדיסני מתחילה כאן

מחכים לך בפייסבוק!

דילוג לתוכן