Eiffel Tower

רובע 1 בפריז: הרובע הראשון של פריז

גלו את ההיסטוריה העשירה, התרבות והאטרקציות של הרובע הראשון של פריז, אזור תוסס והיסטורי המשמש כלב ליבה של הבירה הצרפתית.

הקדמה: הלב של פריז

הרובע הראשון של פריז מכונה לעתים קרובות הלב של העיר, ולא בכדי. ממוקם על הגדה הימנית של נהר הסיין, רובע זה הוא ביתם של כמה מנקודות הציון והאטרקציות האייקוניות ביותר בכל פריז. ממוזיאון הלובר הידוע בעולם ועד לקתדרלת נוטרדאם המלכותית, הרובע הראשון עמוס בהיסטוריה, תרבות ויופי בכל צעד ושעל.

כרובע העתיק ביותר בפריז, הרובע הראשון היה מרכז פעילות במשך מאות שנים. זהו האתר של היישוב הרומי המקורי הידוע בשם לוטטיה, אשר נוסד לפני למעלה מ-2,000 שנה. לאורך השנים מילא הרובע תפקיד חשוב בהתפתחותה הפוליטית, התרבותית והכלכלית של העיר. זה היה המיקום של הארמון המלכותי של הלובר והטיולרי, וזה תמיד היה יעד פופולרי עבור פריזאים ותיירים כאחד.

נוף פנורמי של הרובע הראשון, המציג את הארכיטקטורה ההיסטורית ואת ציוני הדרך שלו.
נוף פנורמי של הרובע הראשון, המציג את הארכיטקטורה ההיסטורית ואת ציוני הדרך שלו.

מדוע הרובע הראשון כה חשוב?

הרובע הראשון הוא ללא ספק הרובע החשוב ביותר בפריז בשל משמעותו ההיסטורית ומיקומו המרכזי. הוא ביתם של כמה מנקודות הציון והאטרקציות האייקוניות ביותר של העיר, כולל מוזיאון הלובר, פאלה רויאל וגני טווילרי. ההיסטוריה של הרובע מתחילה מהתקופה הרומית, ומאז הוא מילא תפקיד חשוב בהתפתחות העיר.

אחת הסיבות לכך שהרובע הראשון חשוב כל כך היא קרבתו לנהר הסיין. הנהר היה נתיב תחבורה חיוני לאורך ההיסטוריה של העיר, והרובע הראשון הוא ביתם של מספר גשרים חשובים, כולל פונט נוף, שהוא הגשר העתיק ביותר בפריז. מיקומו של הרובע הופך אותו גם לנקודת מוצא נוחה לחקר חלקים אחרים של העיר.

הרובע הראשון חשוב גם בגלל המשמעות התרבותית שלו. מוזיאון הלובר, שהוא אחד המוזיאונים המתויירים ביותר בעולם, ממוקם ברובע זה. המוזיאון הוא ביתם של כמה מיצירות האמנות המפורסמות בעולם, כולל המונה ליזה והוונוס דה מילו. פאלה רויאל, שהיה בעבר מקום מגוריה של משפחת המלוכה, הוא כיום ביתם של מגוון חנויות, בתי קפה ותיאטראות, מה שהופך אותו ליעד פופולרי עבור מקומיים ותיירים כאחד.

בנוסף לאטרקציות התרבותיות שלו, הרובע הראשון ידוע גם בקניות שלו. Rue de Rivoli, העובר ברובע, הוא ביתם של מגוון חנויות ובוטיקים יוקרתיים. הרובע הוא גם ביתם של כמה שווקים, כולל ה-Marche des Enfants Rouges המפורסם, שהוא השוק המקורה העתיק ביותר בפריז.

מסע בזמן: ההיסטוריה של הרובע הראשון

לרובע הראשון היסטוריה עשירה ומרתקת המתפרשת על פני אלפיים שנה. הרובע הוקם לראשונה כיישוב רומי, שהפך בסופו של דבר לעיר לוטטיה, קודמתה של פריז. במהלך ימי הביניים, היה הרובע ביתם של כמה מוסדות דת חשובים, כולל מנזר סן ז'רמן דה פרה וקתדרלת נוטרדאם.

במאה ה-16 הפך הרובע למרכז הכוח הפוליטי בצרפת כאשר משפחת המלוכה עברה לארמון הלובר. הארמון שימש כמקום מגוריהם של כמה מלכים צרפתים, כולל לואי ה-14, לפני שהוסב למוזיאון במאה ה-18.

הרובע הראשון מילא תפקיד משמעותי במהפכה הצרפתית, שכן הוא היה האתר של כמה אירועים חשובים, כולל הסתערות על ארמון טווילרי והוצאתו להורג של המלך לואי ה-16. במהלך המאה ה-19 עבר הרובע התחדשות עירונית משמעותית, שכללה את בניית רחוב Rue de Rivoli וכיכר ונדום.

הרובע הראשון מילא תפקיד חשוב גם במלחמת העולם השנייה, שכן הוא היה האתר של כמה קרבות מרכזיים במהלך שחרור פריז. הרובע ניזוק קשות במהלך המלחמה, אך בסופו של דבר הוחזר ליושנה בשנים שלאחר המלחמה.

איור היסטורי של הרובע הראשון, המתאר את התפתחותו לאורך זמן.
איור היסטורי של הרובע הראשון, המתאר את התפתחותו לאורך זמן.

הלובר: אוצר של אמנות והיסטוריה

הלובר הוא ללא ספק אחד המוזיאונים המפורסמים בעולם, והוא ממוקם ממש בלב הרובע הראשון. אוסף המוזיאון עצום ומגוון, עם למעלה מ-35,000 יצירות אמנות המוצגות. המבקרים יכולים לחקור הכל, מחפצים מצריים עתיקים ועד יצירות מופת מתקופת הרנסנס ואמנות עכשווית. הלובר הוא גם ביתם של כמה מיצירות האמנות המפורסמות ביותר בעולם, כולל המונה ליזה, הניצחון המכונף של סמותרקה, והוונוס דה מילו.

ההיסטוריה של הלובר מתחילה במאה ה-12 כאשר הוא נבנה במקור כמבצר על ידי המלך פיליפ השני. במהלך מאות השנים, המבנה עבר שיפוצים והרחבות רבים, כאשר כל תוספת חדשה הוסיפה לפאר המוזיאון. הלובר הפך רשמית למוזיאון בשנת 1793, במהלך המהפכה הצרפתית, ומאז הוא פתוח לקהל הרחב.

אוסף המוזיאון מחולק לשמונה מחלקות שלכל אחת מיקוד ייחודי משלה. המבקרים יכולים לחקור את המחלקה לעתיקות מצריות, הכוללת חפצים ממצרים העתיקה, או את המחלקה לעתיקות היווניות, האטרוסקיות והרומיות, המציגה אמנות מהעולם הקלאסי. במוזיאון יש גם מחלקה לאמנות אסלאמית, המציגה אמנות מעולם האסלאם, ומחלקה לאמנויות דקורטיביות, המציגה רהיטים, טקסטיל וחפצי נוי נוספים.

הלובר הוא לא רק מוזיאון, אלא גם יצירת אמנות בפני עצמה. האולמות המפוארים והארכיטקטורה המדהימה שלו מרשימים לא פחות מהאמנות שהיא שוכנת בו. המבקרים יכולים להתפעל מפירמידת הזכוכית האיקונית של המוזיאון, שתוכננה על ידי האדריכל IM Pei, או לחקור את הגלריות רחבות הידיים והמעברים הנסתרים של המוזיאון.

"גן עדן קניות": פאלה-רויאל והגנים שלו

פאלה-רויאל והגנים שלו הם יעד חובה לכל קונה המחפש חווית קניות ייחודית ויוקרתית בפריז. ממוקם בלב הרובע הראשון, פאלה-רויאל הוא ארמון מלכותי לשעבר שהפך לגן עדן לקניות.

הארמון-רויאל נבנה במקור במאה ה-17 עבור הקרדינל רישלייה, והוא נרכש מאוחר יותר על ידי המלך לואי ה-14. הארמון היה ביתה של משפחת המלוכה הצרפתית במשך שנים רבות לפני שהוסב בסופו של דבר לארקדה לקניות במאה ה-18. כיום, פאלה-רויאל הוא ביתם של כמה מהחנויות והבוטיקים היוקרתיים ביותר בפריז, כמו גם כמה בתי קפה ומסעדות.

ארקייד הקניות בפאלה-רויאל הוא שביל הליכה מקורה המקיף חצר גן יפה. הארקייד עמוס בחנויות יוקרתיות המוכרות כל דבר, החל מבגדי מעצבים ותכשיטים ועד ספרים ואמנות עתיקים. המבקרים יכולים לעיין באופנות העדכניות ביותר של כמה מהמעצבים המפורסמים בעולם, או לקנות אוצרות ייחודיים ומיוחדים במינם.

Palais-Royal הוא גם ביתם של מספר גלריות אמנות וחנויות עתיקות, מה שהופך אותו ליעד המושלם עבור חובבי אמנות ואספנים. המבקרים יכולים להתפעל מיצירות אמנות של כמה מהאמנים המפורסמים ביותר בעולם, כולל פיקאסו, מאטיס ושאגאל, או לקנות יצירות עתיקות ייחודיות מרחבי העולם.

בנוסף לארקיד הקניות שלו, פאלה-רויאל הוא גם ביתם של חצר גן יפה. הגן הוא נווה מדבר שליו בלב העיר, עם מזרקות יפהפיות, פסלים וערוגות פרחים. המבקרים יכולים להירגע על אחד הספסלים הרבים הפזורים בגן, או ליהנות מקפה או מכוס יין באחד מבתי הקפה החיצוניים.

קונים בוחנים את הבוטיקים והגלריות היוקרתיים בפאלה-רויאל.
קונים בוחנים את הבוטיקים והגלריות היוקרתיים בפאלה-רויאל.

רחובות וכיכרות מקסימים: חקור את אבני החן הנסתרות של השכונה

בנוסף לציוני הדרך המפורסמים שלו, הרובע הראשון הוא גם ביתם של מספר רחובות וכיכרות מקסימים שכדאי לחקור. אבני חן נסתרות אלו מציעות הצצה לחיי היומיום של הפריזאים, ומהוות דרך מצוינת לרדת מהשביל המפורש ולחוות את העיר כמו מקומי.

פנינה נסתרת כזו היא Rue Saint-Honoré, שלאורכו חנויות ובוטיקים יוקרתיים. הרחוב הזה הוא מקום מצוין לקניות של בגדי מעצבים, אביזרים ומוצרים לבית, והוא גם ביתם של כמה בתי קפה ומסעדות שבהם תוכלו לעצור לארוחה קלה או לכוס קפה.

רחוב נוסף שחובה לבקר בו ברובע הראשון הוא Rue Montorgueil. הרחוב המיועד להולכי רגל בלבד שלאורכו מאפיות, חנויות גבינות ובתי קפה, והוא המקום המושלם להצטייד במאפים צרפתיים טעימים ובמוצרי אוכל גורמה. הקפידו לעצור באחד מבתי הקפה החיצוניים לשתות קפה או כוס יין, ולספוג את האווירה התוססת של הרחוב ההומה הזה.

הרובע הראשון הוא גם ביתם של כמה כיכרות מקסימות, כולל כיכר ונדום וכיכר הוויקטוריה. כיכר ונדום היא כיכר יפהפיה שבה נמצאות כמה מחנויות התכשיטים היוקרתיות ביותר בפריז, כמו גם כמה מלונות יוקרה. בכיכר נמצא גם פסל של נפוליאון בונפרטה, המשמש כתזכורת להיסטוריה העשירה של האזור.

Place des Victoires היא עוד כיכר יפהפייה ברובע הראשון. בכיכר הזו נמצא פסל של המלך לואי ה-14, והיא מוקפת בבניינים אלגנטיים וחנויות יוקרה. הכיכר היא מקום מצוין לטייל בנחת ולהתפעל מהארכיטקטורה, או לעצור לשתות קפה או חטיף באחד מבתי הקפה הסמוכים.

נוטרדאם דה פריז: יצירת מופת גותית

נוטרדאם דה פריז הוא ללא ספק אחד מציוני הדרך האייקוניים ביותר ברובע הראשון, ואכן בכל פריז. הקתדרלה המדהימה הזו ניצבת בלב העיר כבר למעלה מ-800 שנה, והייתה עדה לכמה מהאירועים המשמעותיים ביותר בהיסטוריה הצרפתית.

  • היסטוריה ואדריכלות:
    הקתדרלה היא יצירת מופת של ארכיטקטורה גותית, עם תקרות קמורות נישאות, גילופי אבן מורכבים וחלונות ויטראז' מדהימים. המבנה נבנה במהלך מאתיים שנה, מהמאה ה-12 עד המאה ה-14, ומהווה עדות למיומנות וליצירתיות של בעלי המלאכה מימי הביניים שבנו אותו.

  • אש ושיקום:
    בשנת 2019, נוטרדאם סבלה משריפה הרסנית שגרמה נזק משמעותי לבניין. עם זאת, הודות למאמצים הבלתי נלאים של מומחי שיקום ונדיבות התורמים מרחבי העולם, הקתדרלה עוברת בימים אלה פרויקט שיקום מאסיבי שצפוי להימשך מספר שנים.

  • פנים ויצירות אמנות:
    המבקרים בנוטרדאם מופתעים לעתים קרובות מהגודל והפאר של החלל הפנימי, המלא ביצירות אמנות יפות ובשרידים דתיים. הבהרה כוללים את חלונות הוורדים המפורסמים, שהם בין הדוגמאות הטובות ביותר של ויטראז'ים מימי הביניים בעולם, כמו גם את העוגב המפואר, שיש לו למעלה מ-8,000 מקטרות ומשמש עד היום לקונצרטים ושירותי דת.

החזית האיקונית של נוטרדאם דה פריז, מציגה את הארכיטקטורה הגותית המורכבת שלה.
החזית האיקונית של נוטרדאם דה פריז, מציגה את הארכיטקטורה הגותית המורכבת שלה.

Pont Neuf: הגשר העתיק ביותר בפריז

פונט נוף הוא אחד הגשרים המפורסמים והאיקוניים ביותר בפריז, והוא תופס מקום מיוחד בלבם של הפריזאים. למרות שמו, שפירושו "גשר חדש", זהו למעשה הגשר העתיק ביותר בפריז, לאחר שהושלם בשנת 1607. הגשר משתרע על נהר הסיין ומחבר בין הרובע ה-1 וה-6.

אחד המאפיינים הייחודיים ביותר של Pont Neuf הוא סדרה של 12 קשתות אבן, המעניקות לגשר את המראה הייחודי שלו. הקשתות תוכננו כדי לאפשר לסירות לעבור מתחת, והן היו חלק חיוני מרשת התחבורה של העיר במשך מאות שנים. כיום, הקשתות הן מקום פופולרי עבור צלמים ותיירים שרוצים ללכוד את יופיו של הגשר והנהר שמסביב.

מאפיין מעניין נוסף של פונט נוף הוא פסלו של המלך הנרי הרביעי, היושב במרכז הגשר. הפסל הוזמן על ידי אלמנת המלך, המלכה מארי דה מדיצ'י, והוא אחד מפסלי הסוסים הבודדים שנותרו מהמאה ה-17. הפסל הפך לסמל של הגשר ושל העיר עצמה, והוא מקום פופולרי לסלפי ותמונות קבוצתיות.

במהלך מאות השנים, פונט נוף מילא תפקיד חשוב בהיסטוריה של פריז. בתקופת המהפכה הצרפתית היו בו הפגנות והפגנות פוליטיות רבות, והוא שימש גם כמקום הוצאה להורג עבור המתנגדים למהפכה. כיום, הגשר הוא סמל להיסטוריה ולתרבות העשירה של העיר, והוא ממשיך להוות חלק חשוב מהחיים הפריזאיים.

Sainte-Chapelle: מחזה ויטראז'

Sainte-Chapelle היא יצירת מופת עוצרת נשימה של אדריכלות גותית הממוקמת בלב הרובע הראשון. הקפלה, שנבנתה במאה ה-13 על ידי המלך לואי התשיעי, תוכננה לשכן את אוסף השרידים הקדושים שלו, כולל כתר הקוצים. כיום, זוהי אחת הכנסיות היפות והמעוררות יראת כבוד בפריז, עם חלונות הוויטראז' הנישאים וגילופי האבן המורכבים שלה.

ברגע שאתה נכנס לתוך סנט שאפל, אתה תופתע מהיופי העצום של החלל. הקפלה העליונה, שהיא האטרקציה המרכזית, נטופה בקליידוסקופ של צבע הודות לחלונות הוויטראז' המדהימים שלה. החלונות מתארים סצנות מהתנ"ך ומחיי הקדושים, והם נחשבים לכמה מהדוגמאות הטובות ביותר של ויטראז'ים מימי הביניים בעולם.

ההשפעה של אור השמש הזורם מבעד לחלונות היא באמת קסומה, והמבקרים מתארים לעתים קרובות תחושה כאילו הם עומדים בתוך קופסת תכשיטים. הצבעים משתנים בהתאם לשעות היום ולמזג האוויר, כך שכל ביקור בסנט שאפל הוא חוויה ייחודית.

בנוסף לוויטראז'ים, יש עוד הרבה מאפיינים מרשימים שאפשר להעריץ בתוך Sainte-Chapelle. גילופי האבן על העמודים והקירות מפורטים להפליא, והתקרה המקומרת מעוטרת בקשתות מצולעות מורכבות. האפקט הכולל הוא של פאר ואלגנטיות, כאשר כל משטח ופרט מעוצבים בקפידה כדי ליצור שלם הרמוני.

אם אתם מתכננים ביקור בסנט-שאפל, כדאי לשקול להגיע לאחד מהקונצרטים והאירועים הרבים שמתקיימים בחלל במהלך השנה. האקוסטיקה מעולה, והיופי של הסביבה רק מעצים את החוויה.

חלונות הוויטראז' התוססים של סנט-שאפל, משליכים אור צבעוני בכל הקפלה.
חלונות הוויטראז' התוססים של סנט-שאפל, משליכים אור צבעוני בכל הקפלה.

אוכל אלגנטי: טעם של מטבח פריזאי

פריז מפורסמת באוכל שלה, והרובע הראשון אינו יוצא מן הכלל. ממסעדות בראסרי קלאסיות ועד למסעדות בעלות כוכבי מישלן, יש שפע של אפשרויות לבחירה בכל הנוגע לסעודה בשכונה. בין אם אתם מחפשים ארוחת ערב רומנטית לשניים או בילוי לילי עם חברים, בטוח תמצאו משהו שיתאים לטעמכם.

אחד המקומות הפופולריים ביותר לסעודה ברובע הראשון הוא Rue Saint-Honoré. הרחוב המקסים הזה הוא ביתם של מגוון מסעדות, בתי קפה וברים, המציעים הכל ממטבח צרפתי מסורתי ועד מנות בינלאומיות. ברבות מהמסעדות יש מקומות ישיבה בחוץ, מושלם לצפייה באנשים בזמן שאתם נהנים מהארוחה שלכם.

לחוויית אוכל מיוחדת באמת, פנו לאחת ממסעדות כוכבי המישלן בשכונה. מפעלים אלה מציעים כמה מהמטבח הטוב ביותר בעיר, עם תפריטים המציגים את מיטב הגסטרונומיה הצרפתית. מכבד אווז לכמהין ועד אסקרגו, לא חסר מנות דקדנטיות להתפנק בהן.

כמובן, לא כל האוכל ברובע הראשון הוא יוקרתי. יש גם הרבה אפשרויות מזדמנות יותר, כולל מאפיות, קרפרי וחנויות כריכים. אלו הם מקומות נהדרים לחטוף ביס מהיר בזמן שאתם יוצאים לחקור את השכונה.

לא משנה היכן תבחרו לסעוד ברובע הראשון, הקפידו לקחת את הזמן ולהתענג על החוויה. המטבח הפריזאי הוא רק ליהנות מאוכל טוב וחברה טובה, אז אל תמהרו לעבור את הארוחה. במקום זאת, הישענו לאחור, הירגעו ותיהנו מהטעמים והניחוחות של העיר המדהימה הזו.

נהר הסיין: נשמת אפה של העיר

נהר הסיין הוא אחד מציוני הדרך האייקוניים ביותר בפריז, והוא עובר ממש בלב הרובע הראשון. נתיב המים היפה הזה הוא לא רק מקור ליופי טבעי, אלא הוא גם חלק חשוב מההיסטוריה והתרבות של העיר.

במשך מאות שנים, הסיין מילא תפקיד חיוני בחייה של פריז. הוא שימש לכל דבר, מתחבורה למסחר ועד פנאי, והוא נותר חלק חשוב מחיי היומיום בעיר עד היום. בין אם אתם יוצאים לשיט נינוח בסירה או מטיילים לאורך הגדות, הסיין מספק רקע מדהים לכל פעילות.

אחת הדרכים הפופולריות ביותר לחוות את הסיין היא סיור בסירה. ישנן מגוון חברות המציעות הפלגות סיור, המאפשרות לכם לראות כמה מנקודות הציון המפורסמות ביותר של העיר מנקודת מבט חדשה. ממגדל אייפל לנוטרדאם ועד הלובר, לא חסרים אתרים שאפשר לראות מהמים.

אם אתם מעדיפים להישאר ביבשה, יש המון הזדמנויות ליהנות מהסיין מגדות הנהר. Quai de la Mégisserie הוא מקום פופולרי לפיקניקים ושיזוף, בעוד ש-Pont Neuf נותן לכם נקודת תצפית נהדרת לצפייה בסירות החולפות. וכמובן, שום טיול לסיין לא יהיה שלם בלי שיטוט על פני אחד מהגשרים היפים של העיר.

בנוסף ליופי ולהזדמנויות הבילוי שלו, הסיין הוא גם חלק חשוב מההיסטוריה והתרבות של פריז. זה היה נושא לאינספור יצירות אמנות, מציורים לשירים ועד לשירים. וזה אפילו שיחק תפקיד בכמה מהאירועים המפורסמים ביותר של העיר, כולל המהפכה הצרפתית.

סצנה ציורית של נהר הסיין, עם סירות שעוברות במקום והפריזאים נרגעים על גדותיו.
סצנה ציורית של נהר הסיין, עם סירות שעוברות במקום והפריזאים נרגעים על גדותיו.

גן הטווילרי: מפלט מלכותי בלב העיר

גן הטווילרי הוא שטח ירוק מדהים הממוקם בלב הרובע הראשון. לפארק ההיסטורי הזה יש היסטוריה עשירה החל מהמאה ה-16, אז נוצר לראשונה כגן מלכותי לארמון טווילרי. כיום, הגן פתוח לקהל הרחב ומהווה מקום פופולרי עבור תיירים ומקומיים כאחד.

הגן משתרע על פני 60 דונם והוא ביתם של מגוון צמחים, כולל עצים, פרחים ושיחים. זהו נווה מדבר שליו באמצע העיר ההומה, וזה המקום המושלם להירגע ולהיטען לאחר יום עמוס של סיורים.

אחד מגולות הכותרת של גן טווילרי הוא המזרקות והפסלים המדהימים שמנקדים את הנוף. מ-Fontaine des Mers המרשים ועד הפסלים המשובבים של Niki de Saint Phalle, לא חסרה אמנות להתפעל מהן כשאתם מטיילים בפארק.

הגן הוא גם ביתם של מספר אטרקציות נוספות, כולל מוזיאון ל'אורנג'רי ומוזיאון ז'ו דה פאום. ואם אתם מבקרים במהלך חודשי הקיץ, הקפידו לבדוק את Fête des Tuileries השנתי, הכולל משחקי קרנבל, טרמפים ושפע של אוכל טעים.

אבל אולי הדרך הטובה ביותר לחוות את גן טווילרי היא פשוט לשוטט ולחקור בקצב שלך. בין אם אתם מטיילים בנחת, עושים פיקניק על הדשא או צופים באנשים מספסל, המרחב הירוק והיפה הזה בטוח ישאיר אתכם רעננים ומתחדשים.

מסקנה: הרובע הראשון הבלתי נשכח

לסיכום, הרובע הראשון של פריז הוא יעד בלתי נשכח באמת שאמור להיות ברשימה של כל מטייל. ממוזיאון הלובר המפורסם בעולם ועד לרחובות המקסימים והכיכרות הנסתרות, השכונה הזו עמוסה בהיסטוריה, תרבות ויופי בכל צעד ושעל. בין אם אתה מבקר בפעם הראשונה או מטייל מנוסה, תמיד יש משהו חדש ומרגש לגלות ברובע הראשון.

כלב ליבה של פריז, הרובע הראשון הוא מקום תוסס ומרגש לחקור. עם השילוב של ציוני דרך היסטוריים, בוטיקים אופנתיים ואפשרויות אוכל טעימות, בשכונה הזו באמת יש משהו לכולם. ועם מיקומו המרכזי, זוהי נקודת הקפיצה המושלמת לחקר שאר חלקי העיר.

בין אם אתם מתפעלים מהארכיטקטורה המדהימה של נוטרדאם דה פריז, מטיילים לאורך גדות נהר הסיין, או מתענגים על קרואסון בבית קפה על המדרכה, בטוח תתאהבו בקסם וביופי של הרובע הראשון. .

נוף שקיעה מדהים של הרובע הראשון, המדגיש את היופי והקסם הנצחיים שלו.
נוף שקיעה מדהים של הרובע הראשון, המדגיש את היופי והקסם הנצחיים שלו.

אטרקציות ברובע הראשון של פריז:

משיכהמקוםעלות משוערת (ILS)המלצה
מוזיאון הלוברRue de Rivoli80 ₪חייב לראות
פאלה רויאלמקום קולטחינםמומלץ מאוד
גן טווילריRue de Rivoliחינםחייב לראות
מקום ונדוםמקום ונדוםחינםמומלץ מאוד

הרובע הראשון של פריז הוא יעד חיוני לכל מבקר בעיר, המציע שילוב ייחודי של היסטוריה, תרבות ומודרניות שישאיר רושם מתמשך.

רוצה לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בדיסני מתחילה כאן

מחכים לך בפייסבוק!

דילוג לתוכן